کد خبر: ۳۰۲۰۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
مدافع استقلال از دعوت شدن به تيم‌ملي تا زماني که کي‌روش سرمربي آن است کاملا نااميد به نظر مي‌ رسد.
به گزارش پایگاه 598،حنیف عمران‌زاده دراین باره به "ورزش سه" گفت: به هرحال مربیگری سلیقه ای است و ممکن است خیلی ها سبک بازی من را نپسندند. من هم فکر می‌ کنم که کی‌روش روی بازی من نظر مثبتی ندارد و من هم به سلیقه کادرفنی احترام می‌ گذارم.

او در مورد اینکه آیا حقش بوده که به تیم‌ملی دعوت شود یا نه هم گفت: من 7 سال است که دارم در استقلال بازی می‌ کنم که بزرگترین تیم ایران است. فقط همین را می‌ گویم که وقتی پارسال به تیم‌ملی دعوت نشدم، دیگر هیچ وقت دیگر به تیم‌ملی دعوت نخواهم شد. من پارسال عملکرد خوبی داشتم اما در لیست تیم‌ملی جایی نداشتم. امسال که دیگر جای خود دارد.

مدافع استقلال هیچ امیدی به دعوت شدن به تیم‌ملی ندارد: از من برای حضور در تیم‌ملی پاسپورت نخواستند. تا زمانی که کی‌روش در تیم‌ملی حضور داشته باشد، هرگز به تیم‌ملی دعوت نمی‌ شوم مگر اینکه اتفاق دیگری بیافتد. من الان 29 ساله هستم و شرایط سنی ام طوری است که می‌ توانستم در تیم‌ملی حضور داشته باشم که البته نشد.

حنیف عمران‌زاده تیمش را از حالا قهرمان لیگ‌برتر می‌ داند: صددرصد قهرمان لیگ‌برتر می‌ شویم. تمام برنامه ریزی و هدف ما روی همین موضوع است و امیدوارم آخر فصل بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها