کد خبر: ۳۰۲۰۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
صادقی:
مدافع خوب پديده مشهد که به تازگي محروم شده بود بار ديگر بازي با سپاهان را نيز از دست داد.
به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی در مورد کارت گرفتنش از داور در بازی مقابل استقلال‌خوزستان گفت: دفعه قبل به دلیل سه کارته شدن بازی با پرسپولیس محروم شدم. حالا هم به خاطر دو کارته شدن؛ بازی با سپاهان غایبم. به نظرم من داوری می‌ توانست خیلی بهتر از این ها قضاوت کند اما یک پنالتی صددرصد ما را نگرفت در ضمن لحن برخوردش با بازیکنان خیلی بد بود. گلی هم که خوردیم قبلش باید خطای بازیکن حریف را می‌ گرفت اما نگرفت.

او در مورد شرایط بد زمین ادامه داد: صددرصد زمین خراب و شرایط آب و هوایی بد بود. داور باید این بازی را لغو می‌ کرد، چرا اینقدر راحت با آبروی بازیکنان بازی می‌ شود. متاسفانه با بی دقتی بازی دیروز را از دست دادیم. به تیم آقا عبدالله هم تبریک می‌ گویم، با وجود اینکه زمین خیلی افتضاح بود اما هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند.

بازیکن پدیده در مورد محرومیت در بازی مقابل سپاهان نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با سپاهان که در اصفهان برگزار می‌ شود، خیلی سخت است. تیم ما در این مدت زیاد نوسان داشته امیدوارم که شرایط بازی طوری شود که به نفع ما پیش برود. من که نیستم امیدوارم بچه ها بازی خوبی انجام دهند و حداقل امتیاز را بگیرند.

صادقی در پایان افزود: از مدیریت محترم و آقای مرزبان خواهش می‌ کنم که مشکلات را خیلی زود حل کنند، انشاالله که یک مقدار پول به تیم تزریق شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها