کد خبر: ۳۰۲۰۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
گلر ملواني ها که ديروز عملکرد خوبي داشت و توانست يک بازي بدون گل خورده داشته باشد، کلين شيتش را به هواداران ملوان که از ديدگاهش سنگ تمام گذاشتند، تقديم کرد.
به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در مورد پیروزی مقابل سپاهان گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که سپاهان را بردیم، تیمی که واقعا خوب و اصلا برای مساوی کردن نیامده بود. این تیم آمده بود ببرد اما ما موفق به گرفتن سه امتیاز شدیم.

او در مورد وضعیت خوب ملوان در جدول ادامه داد: آره، ما وضعیت خوبی داریم اما امتیازها به هم نزدیک است. تقریبا 8 بازی دیگر باقی مانده، ما باید هر طور شده در لیگ بمانیم و خدا را شکر روزهای خوبمان رسیده و تیم مان شخصیت گرفته است.

او در مورد صحبت های حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی و اینکه گفته یکی از دلایل شکست سپاهان عملکرد خوب حسینی بوده نظرش را اینگونه بیان کرد: از آقای فرکی خیلی متشکرم، او جزو مربیان بزرگ لیگ مان است، همه می‌ دانند در نیم فصل دوم چقدر زحمت کشیدم، دیروز هم توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. کادرفنی آنقدر به من اعتماد به نفس داد که نگران هیچ چیز نبودم و خوشبختانه توانستیم یک کلین شیت انجام بدهم و آن را تقدیم همه مردم انزلی می‌ کنم که دیروز جو وحشتناکی را برای سپاهان درست کردند و سنگ تمام گذاشتند.

گلر ملوان در مورد صحنه ای که در نیمه دوم ابتدا پنالتی اعلام شد و سپس تصمیم داور برگشت گفت: آن صحنه واقعا پنالتی نبود، خودم به احسان حاج‌صفی گفتم چطوری داور پنالتی اعلام کرد و همانطور که دیدید داور گفت من اشتباه کردم.

حسینی در پایان افزود: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. دست تک تک بچه ها درد نکند، از خط دفاع گرفته تا حمله همگی تلاش می‌ کنند. ما باید قهرمان نیم فصل دوم شویم، آقای کریمی از همان اول یکجوری با ما برخورد کرد، انگار صدرنشین بودیم نه قعرنشین. انشاالله بازی های بعدی را هم ببریم وقتی می‌ بینم در شهر انزلی همه خوشحال هستند دل من هم شاد می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها