کد خبر: ۳۰۱۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
سرمربي پيشين تيم ملي كشتي آزاد گفت: متعلق به ايران هستم و اگر بتوانم كاري كنم دريغ نخواهم كرد، اما به عقيده دوستان ديگر كاري از دست من برنمي آيد.
منصور برزگر درباره سفرش به تركيه براي هدايت تيم ملي كشتي آزاد اين كشور گفت: ترك ها خيلي تمايل داشتند مربيگري تيم ملي آزاد اين كشور را در بازيهاي المپيك قبول كنم و پيشنهاد خوبي هم ارائه كردند و من شرايط خودم را مطرح كردم.
وي ادامه داد: مسابقات قهرماني كشور تركيه را از نزديك ديدم و به آنها گفتم خيلي ايراد دارند. زمان زيادي تا المپيك باقي نمانده و من هم نمي توانم آبروي خودم را هزينه كنم. آبروي من، آبروي كشتي ايران است. گفتم اگر مي خواهند موفق باشند بهتر است قراردادي 3، 4 ساله داشته باشيم تا بتوانيم تغييرات اساسي ايجاد كنيم، اما در اين زمان چند ماهه تا المپيك نمي توان كاري كرد.
سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد افزود: شرايط را مطرح كرديم و چندين جلسه داشتيم. قرار است بعد از بازگشت تيم تركيه از مسابقات آزمايشي لندن تصميم نهايي را اعلام كنند. من اعلام كردم در كمتر از 3-4 سال كاري نمي توان كرد به خصوص در كشتي آزاد كه خيلي دچار افت شده اند.
برزگر در پاسخ به اين سؤال كه چند درصد احتمال دارد سرمربي تركيه شود گفت: از نظر آنها كار تمام شده و اگر شرايط من را بپذيرند مي روم؛ هرچند كه خودم تمايل زيادي به اين كار ندارم.
وي تصريح كرد: در 7 المپيك سرمربي تيم ملي بوده ام كه 2 المپيك اعزام نشديم و المپيك سئول هم به دلايلي در آخرين لحظه من را نبردند. به هر حال در 4 المپيك به عنوان سرمربي حضور داشتم و 2 المپيك هم خودم به عنوان كشتي گير حاضر بودم.
دارنده نشان نقره المپيك در پاسخ به اين سؤال كه آيا دوست نداشت هدايت تيم ملي ايران را در لندن به عهده مي گرفت عنوان كرد: براي من فرقي نمي كند.
برزگر در اين باره كه اگر به وي پيشنهاد شود، نيز گفت: بستگي دارد اين پيشنهاد از سوي چه كسي باشد؛ شايد قبول كنم. به اين موضوع فكر نكرده ام و نمي توانم در اين مورد صحبت كنم. فعلاً ترك ها به من پيشنهاد داده اند كه تيمشان را در المپيك هدايت كنم و از سوي مسئولان ورزش كشور خودمان پيشنهادي نداشته ام. من متعلق به ايران و كشتي ايران هستم و اگر بتوانم كاري كنم دريغ نخواهم كرد، اما به نظر مي رسد به عقيده دوستان ديگر كاري از دست من براي كشتي كشورم برنمي آيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها