کد خبر: ۳۰۱۸۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل استقلال گفت: «به احتمال فراوان جلسه هیات مدیره لغو خواهد شد چون ما کارهای عقب افتاده زیادی در باشگاه داریم.»

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در رابطه با برتری استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: «این پیروزی را به قلعه نویی و بازیکنان تبریک می گویم. بازیکنان واقعا از جان مایه گذاشتند و بازی عالی داشتند و توانستند 3 امتیاز را به دست آورند. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.»

 

وی با اشاره به صدرنشینی استقلال افزود: «این صدرنشینی حاصل یک کار گروهی بود. بازیکنان ما از ابتدای نیم فصل دوم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند.»

 

مدیرعامل استقلال در خصوص جلسه فردای هیات مدیره تصریح کرد: «به احتمال فراوان این جلسه لغو خواهد شد چون ما کارهای عقب افتاده زیادی در باشگاه داریم.»

 

وی درباره اینکه روزنامه گل تیتری از وی مبنی بر گلایه اش از قلعه نویی، خاطرنشان کرد: «متاسفم که برخی از رسانه ها حرف های آدم را بزرگ می کنند. این شاید باعث شود که دیگر من به هیچ خبرنگاری پاسخ ندهم. نمی دانم چرا یک مساله را در ایران اینقدر بزرگ می کنند.»

 

افشارزاده درباره انتقاد بازیکنان استقلال از هدیه نفیس عضو هیات مدیره استقلال افزود: «به نظرم من هیچ لزومی نداشت که افجه ای به هتل برود و چنین چیزی را به بازیکنان بدهد. ما نمی توانیم در مقابل بازی خوب استقلال پاداشی به بازیکنان بدهیم. من تعجب می کنم که چرا این مساله رسانه ای شده است. ما نمی توانیم برای بازیکنانی که 90 دقیقه قلبشان را در اختیار تیم می گذارند تا استقلال موفق شود، این زحمات را با چیزی مقایسه کنیم. من این مساله را قطعا پیگیری می کنم.»

 

وی درباره اینکه هفته بیست و سوم لیگ شاید به خاطر تیم امید به تعویق بیفتد، گفت: «من از این مساله اطلاعی ندارم و باید دید در روزهای آینده چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد شد.»

 

مدیرعامل استقلال درباره غیبت ابراهیمی و کرار مقابل نفت عنوان کرد: «جای بازیکنی مثل ابراهیمی در این دیدار خالی است و امیدوارم سایر بازیکنان جای او را پر کنند. البته فوتبال یک بازی گروهی است. امیدوارم سایر بازیکنان بتوانند در این دیدار هم به موفقیت برسند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها