کد خبر: ۳۰۱۸۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
جام نيوز/ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «صعود از مرحله گروهي به عنوان تيم اول، نخستين هدف ما در آسياست.»
سبک بازي پرسپوليس مقابل بنيادکار شباهت بسياري به سبک بازي تيم ايران داشت به طوري که پس از بازي بسياري از برد پرسپوليس به عنوان برد کي‌روشي نام بردند که البته اين موضوع چندان به مذاق حميد درخشان خوش نيامده است.
سرمربي پرسپوليس که يکي از منتقدان کي‌روش در رقابت‌هاي جام ملت‌ها بود معتقد است که قياس تيم او با تيم کي‌روش منطقي و درست نيست چرا که هر کدام فلسفه خاص خودشان را دارند.
درخشان که حالا با روحيه‌تر و با انگيزه‌تر از گذشته ديده مي‌شود، معتقد است که تيم او مي‌تواند با ادامه روند فعلي خود در ليگ برتر نيز نتايج و ناکامي‌هاي گذشته را جبران کند.
به اعتقاد درخشان، تراکتور مي‌تواند اولين قرباني اين پرسپوليس احيا شده باشد.
* قطعا بايد از نتيجه‌اي که در ازبکستان به دست آورديد خوشحال باشيد؟
- قطعا همينطور است. بنيادکار تيم خوبي بود و ديديد که در جريان بازي فشار زيادي آورد تا حداقل نبازد، اما با برنامه بودن ما باعث شد تا آنها را در خانه‌شان ببريم.
* پرسپوليس برخلاف ليگ تيم ديگري در آسياست چرا تيم شما آنچنان که بايد در ليگ موفق نبوده است؟
- بارها در اين باره گفته‌ام. در ليگ حريفان ما براي گل نخوردن مي‌آيند و بازي بسته‌اي به نمايش مي‌گذارند. ما در ليگ هم همين پرسپوليسي هستيم که ديديد، منتهي رقباي ما تفاوت دارند.
* پس با اين تفاسير نمي‌توان اميدي به موفقيت پرسپوليس در ليگ داشت؟
- نه، با اين حرف شما موافق نيستم من مطمئنم که اين روند مثبت را ادامه خواهيم داد و در همين بازي پيش رو برابر تراکتور پرسپوليس آسيايي را در ليگ هم خواهيد ديد.
* فکر نمي‌کنيد اين دو برد اخير باعث شود که بچه‌ها تا حدي ليگ را سبک بگيرند و اين موضوع براي شما دردسر ساز شود؟
- من به بچه‌ها گفته‌ام که بنيادکار تمام شد و رفت از حالا بايد به فکر تراکتور و پس از آن النصر باشيم تا بتوانيم شرايط بهتري را براي خودمان دست و پا کنيم.
* چه جايگاهي را براي خودتان در آسيا متصور هستيد؟
- ما شروع قابل قبولي داشته‌ايم و به تيمم خيلي اميدوارم. با اين حال بايد پله، پله جلو برويم. صعود از مرحله گروهي به عنوان تيم اول، نخستين هدف ما در آسياست. بايد ببينيم در ادامه چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.
* در مورد النصر چطور، شناختي داريد؟
- براي بازي آينده برابر اين تيم برنامه‌هاي خاصي دارم. ابتدا بايد تيم را جمع کنيم و تمام تلاشمان را کنيم تا از آن بازي هم با امتياز خارج شويم.
* خيلي‌ها معتقدند که تيم شما کي‌روشي بازي مي‌کند، با اين موضوع مشکلي نداريد؟
- فلسفه فوتبالي هر دو تيم با هم متفاوت است و نمي‌دانم چرا پس از هر برد فوتبال تيم من را با تيم کي‌روش مقايسه مي‌کنند. اين قياس اشتباهي است که متاسفانه به آن پرداخته مي‌شود و آن را قبول ندارم. ما برابر بنيادکار هم نتيجه گرفتيم و هم بازي حرفه‌اي انجام داديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها