کد خبر: ۳۰۱۴۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مسوول برگزاري رقابت هاي ليگ‌برتر ادعا مي‌ کند که درخواست کادرفني تيم اميد مبني بر تعطيلي هفته بيست و سوم ليگ درخواست بي جايي بوده است.
غلامرضا بهروان که از این درخواست کادرفنی تیم امید کمی ناراحت به نظر می‌ رسید، به "ورزش سه" گفت: ناراحتی من از این است که ما تا برنامه ریزی می‌ کنیم، از ما درخواست های جدیدی می‌ شود که مجبور می‌ شویم برنامه لیگ را تغییر بدهیم. برنامه ای که از نظر من اصلا منطقی نیست. ما به خاطر تیم امید سه بازی هفته بیست و سوم لیگ‌برتر را حداقل 5 روز عقب انداختیم اما واقعا بیشتر از این کاری از دستمان برنمی آمد.

او ادامه داد: شما نگاه کنید که برنامه لیگ به اندازه کافی فشرده است و امکان تغییر بازی های هفته بیست و سوم وجود نداشت. مسوولان تیم امید از ما می‌ خواستند که کل بازی های هفته تغییر کند تا بازیکنان تیم امید بتوانند بیشتر استراحت کنند که واقعا چنین چیزی امکان نداشت. ما به جز لیگ و برنامه تیم امید هر هفته لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌ کنیم و در برنامه موجود حتی جای نفس کشیدن هم وجود ندارد.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ‌برتر ادعا می‌ کند که کادرفنی تیم امید باید شرایط سازمان لیگ را درک کند: کادرفنی تیم امید باید شرایط سازمان لیگ را درک کند. ما هرکاری که می‌ توانستیم برای تیم امید انجام دادیم. البته می‌ دانیم که کادرفنی تیم امید هم زحمت می‌ کشند. اما واقعا نمی‌ توانیم بیشتر از این به آنها کمک کنیم.

بهروان در مورد اینکه 50 روز لیگ‌برتر را به خاطر تیم‌ملی تعطیل کرد هم گفت: این موضوع باعث ناراحتی کادرفنی تیم امید شده اما آنها کل ماجرا را نمی‌دانند. کی‌روش یک فیفادی 10 روزه را به سازمان لیگ داد و ما هم از آن طرف 10 روز به آنها فرصت دادیم که بتوانند زودتر دور هم جمع شوند. در واقع ما هیچ امکانی را در اختیار تیم‌ملی بیشتر از چیزی که تعهد کرده بودیم، انجام ندادیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها