کد خبر: ۳۰۱۴۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
پيشکسوت و مربي پرسپوليس گفت: شخصيت پرسپوليس در حال شکل گيري مجدد است.
به گزارش "ورزش سه" پیشکسوت و مربی پرسپولیس درباره بازی این تیم با بنیادکار گفت: بازی منطقی مقابل بنیادکار و بدست آوردن سه امتیاز شرایط ما را در جدول بهتر کرد. باتوجه به بازیکنان سرعتی حریف و برنامه تاکتیکی که در تعویض منطقه بازی داشتند وظایف بخصوصی را در زمان دفاع داشتیم که بازیکنانمان با مسئولیت پذیری بخوبی انجام دادند.

امامی فر ادامه داد: بعد ازگلی که به ثمر رساندیم طبیعی بود که حریف میل به هجوم بیشتری نشان دهد و با هوشیاری و حفظ توپ و کنترل بازی سعی در آرام کردن بازی داشتیم که این اتفاق بدرستی شکل گرفت.

مربی پرسپولیس درباره اوضاع روحی تیم افزود: شخصیت خدشه دار شده پرسپولیس به کمک کلیه عوامل باشگاه در حال شکل گیری مجدد است و امیدوار هستیم هفته آینده نیز مقابل تیم خوب و قوی تراکتورسازی هم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی درباره کمبود بازیکن برای حضور پرسپولیس در دو تورنمنت مهم گفت: با توجه به نزدیک بودن بازیهای آسیایی و لیگ برتر به طور حتم آقای درخشان فکر تقسیم انرژی و استفاده از بازیکنان ذخیره را هم دارند تا فشار بیش از حد به تعدادی از بازیکنان وارد نشود و در عربستان دچارمشکل نشویم. بازیکنان قدر بازیهای آسیایی را میدانند و با تمام وجودشان بازی میکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط بین بازیکنان و کادر فنی با مدیریت رو به بهبود است و حمایت فدراسیون را هم میطلبد چون این مسابقات حکم بازیهای ملی دارد و انتظار میرود مسئولان فدراسیون بیشتر از گذشته به کمک چهار نماینده ایران باشند، تا ما نیز بتوانیم مانند این دوبازی دل هموطنانمان را شاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها