کد خبر: ۳۰۱۳۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «به طور حتم درخشان و بقیه اعضا کادر فنی به کارشان ادامه می دهند.»

به گزارش پایگاه 598، محمدحسین نژادفلاح درباره پیروزی سرخپوشان در بازی مقابل بنیادکار اظهار داشت: «واقعا از مردم عزیز و هواداران خوب که در حق تیم شان دعا کردند سپاسگزارم. شکر می کنیم این دعاها به نتیجه رسید. همت بازیکنان و تدبیر کادر فنی دلیل این موفقیت بود. از بازیکنان و کادر فنی و به ویژه حمید درخشان و محمود خوردبین که در به وجود آمدن این فضا نقش داشتند تشکر کنم.»

 

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در لیگ برتر، بر خلاف لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی نمی گیرد گفت: «وقتی یک جای کار ایراد داشته باشد اثرش را به جای دیگر می گذارد. آرامش از باشگاه دور شده بود و حواشی بر متن غالب بود. همه به بازیکنان و کادر فشار می آوردند و کسی نبود که اجازه ندهد این اتفاق بیفتد. مدیران وظیفه دارند که نگذارند مشکلات به تیم وارد شود.»

 

قائم مقام پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد حمید درخشان در این تیم ماندگار است گفت: «بارها گفتم و باز هم می گویم وقتی به باشگاه آمدم موضوع تغییر در کادر فنی مطرح بود. من گفتم باید با درخشان صحبت کنم. جلسه ای با درخشان و بازیکنان گذاشتم و حرف همه را شنیدم. آن زمان به این نتیجه رسیدم که اجازه بدهیم کار انجام شود اما منکر مذاکره نشدم. نمی توانستم به مردم دروغ بگویم و یا پاسخ خبرنگار را ندهم. پس از صحبت با درخشان به این نتیجه رسیدم که مشکل از کادر فنی و بازیکنان نیست. به طور حتم درخشان و بقیه اعضا کادر فنی به کارشان ادامه می دهند. شایستگی بازیکنان ما هم بالاست.»

 

وی درباره مشکل مالیاتی بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: «این مساله یکی از مشکلات جدی باشگاه ها پرداخت مالیات است. الان باشگاه پرسپولیس بدهی سنگین مالیاتی دارد. سعی می کنیم این معضل را برای همیشه ریشه کن کنیم.»

 

قائم مقام پرسپولیس درباره شکایت بازیکنان خارجی از باشگاه های ایرانی گفت: «متاسفانه در بحث قراردادها ضعیف وارد می شویم. در زمان صدور رای هم همیشه به ضرر باشگاه ها اتفاق می افتد. امیدوارم امور بین الملل فدراسیون ورود کند تا باشگاه ها دچار ضرر و زیان نشوند.»

 

وی درباره پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: «این بحث را مسئولان مربوطه باید پاسخ بدهند. البته من فسادی در پرسپولیس نمی بینم. با این وجود امیدوارم ریشه فساد در همه جا خشکانده شود.»

 

نژادفلاح درباره اینکه آیا شرکت بهنام پیشروی کیش مجدداً اسپانسر پرسپولیس خواهد شد یا نه، گفت: «توافقات اولیه با این شرکت انجام شده اما به امضای نهایی نرسیده است. امیدوارم که طی امروز و فردا بتوانیم این موضوع را نهایی کنیم.»

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور خبرنگاران همراه این تیم در دیدار مقابل النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «به طور طبیعی نمی‌توانیم همه خبرنگاران را با خودمان به این سفر ببریم اما با قرعه‌کشی چهار پنج خبرنگار انتخاب خواهند شد و همراه با چند پیشکسوت و لیدر همراه تیم به عربستان اعزام خواهند شد.»

 

وی درباره پیراهن سرخپوشان در بازی بنیادکار و اینکه شرکت ماکرون از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است گفت: «ما در این بازی لباسی پوشیدیم که هیچ مارکی نداشت. وقتی برچسب زدیم یعنی مارکی نداشتیم.»

 

وی درباره اعتراض بازیکنان به پرداخت ها بیان داشت: «قراردادهایی که بستیم با حقوق هفتگی بازیکنان نمی خواند. این پرداخت‌ها قطره‌چکانی است و پرداخت هفتگی متناسب با مبلغ قرارداد بازیکنان نیست و باید برای این موضوع فکر اساسی کرد.»

 

نژادفلاح درباره پرداخت پاداش ویژه بابت پیروزی مقابل بنیادکار گفت: «پاداش این برد ویژه نبود. این پاداش را در ازبکستان دادیم. البته چون رقمش پایین است رویمان نمی شود رقم آن را بیان کنیم.»

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها