کد خبر: ۳۰۱۰۱۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مهرداد پولادي ملي‌پوش شاغل فوتبال ايران در ليگ قطر به دليل مسائل مربوط به اداره نظام وظيفه از فهرست تيم‌ملي فوتبال ايران خط خورده است.
به گزارش "ورزش سه"، پولادی که وضعیت مدارکی که آن را برای دریافت کارت پایان خدمت به اداره نظام وظیفه تحویل داده نامشخص است، به دلیل ریسک موجود در موضوع بررسی کارت های پایان خدمت، به ایران بازنگشته و همین مساله باعث شده است تا اداره نظام وظیفه از فدراسیون فوتبال بخواهد پولادی دیگر به جمع ملی‌پوشان ایران دعوت نشود.

پولادی که در جام‌جهانی نمایش قابل توجهی داشت، به عنوان یکی از ارکان دفاعی تیم‌ملی به جام‌ملت‌های آسیا رفت اما اخراج او در بازی مقابل عراق همه برنامه ها را به هم زد. این بازیکن در حالی که تیم‌ملی تا آغاز رقابت های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در هیچ رقابت مهمی شرکت نمی‌ کند، به خواست مقامات نظام وظیفه حق حضور در جمع ملی‌پوش ها را ندارد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی که در جام‌ملت‌های آسیا تا آخرین لحظه پای پولادی ایستاد، این بار مجبور است به گزینه های دوم و سوم برای پست دفاع چپ فکر کند. در حال حاضر احسا حاج‌صفی نزدیک ترین گزینه تیم‌ملی برای حضور در پست دفاع چپ است اما این بازیکن عملا از تمرکز دفاعی به دور است. بنابراین کی‌روش در دو بازی دوستانه مقابل سوئد و شیلی که تیم‌ملی احتیاج به یک خط دفاع محکم و رسوخ ناپذیر دارد، احتمالا از هاشم بیک‌زاده یا امیرحسین صادقی در این پست استفاده خواهد کرد.

با توجه به بازگشت پژمان منتظری به جمع ملی‌پوشان و آمادگی مجدد امیرحسین صادقی شرایط تیم‌ملی در دفاع بد نیست و کی‌روش شاید در بازی های دوستانه همان خط دفاعی را به زمین بفرستد که با آن به جام‌جهانی 2014 صعود کرد. یک خط دفاعی قدرتمند و بلندقامت با حضور سیدجلال حسینی و صادقی در قلب دفاع و منتظری و بیک‌زاده در راست و چپ خط دفاعی. با این وصف بازیکنان دیگری که در لیگ به عنوان دفاع چپ بازی می‌ کنند، شانس کمتری برای حضور در تیم‌ملی دارند. حبیب گردانی(تراکتورسازی)، یعقوب کریمی(استقلال) 2 بازیکنی هستند که بیشترین شانس را برای دعوت به اردو دارند البته مهرداد جماعتی فولاد هم یکی از بهترین ایران در این پست است که کی‌روش بنا به دلایلی از اسم او گذشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها