کد خبر: ۳۰۰۹۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، نمايندگان در نشست علني امروز (سه‌شنبه 12 اسفندماه) مجلس شوراي اسلامي، در جريان بررسي بخش هزينه اي لايحه بودجه 1394، با تبصره الحاقي 7 ماده واحده لايحه مذکور موافقت کردند که براساس آن اعتباري افزون بر يکهزار ميليارد تومان براي پرداخت مطالبات فرهنگيان در سال 94 هزينه مي شود.

لازم به ذکر است که در جريان بررسي اين تبصره الحاقي نمايندگان با اصلاح اين تبصره و حذف عبارتي آن با 114 رأي موافق، 48 رأي مخالف و 14 رأي ممتنع از مجموع 211 نماينده حاضر در صحن موافقت کردند.

در تبصره اصلاح شده الحاقي 7 آمده است که درآمد حاصله از 50 درصد سود ويژه به يک دوازدهم ماليات ماهانه شرکت هاي بنگاه هاي مذبور به مبلغ 17 هزارميليارد ريال پس از ورايز به خزانه متناسب با وصولي از محل رديف هاي 149-530000 در اختيار وزارت آموزش و پرورش قرار مي گيرد تا در امور مربوط به پرداخت مطالبات فرهنگيان هزينه شود.

در بخش درآمدي اين تبصره نيز آمده بود: شرکتهاي دولتي سودده (به استثناي شرکت تابعه ذي‌ربط وزارت نفت) و بانکهاي دولتي موظفند به ترتيب يک‌درصد (1%) و دو درصد (2%) از هزينه‌هاي خود را که در پيوست شماره (3) اين قانون آمده با تأکيد بر هزينه‌هاي اداري و عمومي صرفه‌جويي کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها