کد خبر: ۳۰۰۸۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
ايسنا/ هافبک مياني استقلال مي گويد هيچگاه نمي‌گذارد مشکلات روي او تاثير بگذارد و به تلاش براي موفق شدن عادت دارد.اميد ابراهيمي درباره شرايط تيمش در نيم فصل دوم ليگ برتر گفت: نيم فصل خوبي را سپري مي کنيم. بعد از جام ملت ها که به ايران آمديم شرايط خوبي داريم و ديگر بازيکنان تيم نيز در اردو کيش تمرينات خوبي را سپري کردند و از نظر بدني و انگيزشي در شرايط بسيار خوبي هستند. انگيزه زيادي داشتيم تا نتايج بد اواخر نيم فصل اول را جبران کنيم و فاصله پيش آمده با ديگر رقيبان در صدر جدول را کاهش دهيم. با تلاش بچه ها توانستيم در اين چهار بازي 10 امتياز جمع کنيم که فکر مي کنم نتيجه خوب و قابل قبولي باشد. البته متاسفانه وقفه هايي که در مسابقات ليگ وجود دارد تا حدودي باعث مي شود تيم ها از روند خوبشان فاصله بگيرند اما ان شاءالله با تمريناتي که کادر فني براي ما در نظر گرفته است تلاش مي کنيم تا فرم خوبمان را حفظ کنيم و نتايجي بگيريم که در خور نام استقلال باشد.
هافبک مياني استقلال درباره وضعيت خودش در تيم افزود: من از ابتداي حضورم در استقلال احساس راحتي مي کردم زيرا مربي به من اعتماد دارد و بازيکنان تيم رابطه خوبي داريم. البته با گذر زمان بيشتر در تيم جا افتاده ام و در تلاش هستم تا به استقلال بيشتر از اين کمک کنم و اميدوارم بتوانم با تيم نتايج خوبي بگيرم.
او درباره آينده استقلال در فصل جاري تصريح کرد: مطمئنا هدف همه باشگاه و کادر فني قهرماني استقلال هست. بايد تلاش کنيم تا هواداران خوشحال شوند. کار سختي هست ولي ما واقعا زحمت مي کشيم. فاصله امتيازي ما با ديگر رقبا بسيار کم است و با حفظ شرايط خوبي که داريم مي توانيم در آينده به صدر جدول برسيم و در پايان فصل قهرمان شويم.ابراهيمي در پاسخ به اين سوال که از انتخاب استقلال براي ادامه فوتبالش راضي است، افزود: مطمئنا همينطور است و از حضور در استقلال راضي هستم. همه جا مشکل هست ولي من همواره با مشکلات جنگيده و اجازه نمي دهم اين مشکلات روي روند من تاثير بگذارند. البته ديگر بازيکنان تيم نيز چنين وضعيتي دارند و اجازه نخواهند داد که مشکلات آنها را تحت تاثير قرار دهد. البته اين مشکلات بر روي تمرکز ما تاثير مي گذارد ولي هيچوقت از تمرکزمان روي هدف اصلي فاصله نگرفته ايم.
وي ادامه داد: سپاهان مانند استقلال تيم بزرگي بود و من تجربه حضور در تيم هاي بزرگ را داشته ام. روزي که به استقلال آمدم مي دانستم چه کساني در اين تيم بازي کرده اند و براي همين واقعا اميدوارم در استقلال موفق باشم. بازي کردن براي استقلال کار بزرگ و سختي است اما من به تلاش کردن براي موفق شدن عادت دارم و هميشه تلاش مي کنم تا براي تيمم بازيکن تاثيرگذاري باشم.
اميد ابراهيمي در پايان درباره رابطه خود با امير قلعه نويي گفت: همواره گفته ام که زماني که از ليگ يک به سپاهان آمدم هر مربي ديگري به غير از امير قلعه نويي بود به من اعتماد نمي کرد و و به من فرصت حضور در ترکيب اصلي را نمي داد. قلعه نويي به من اعتماد کرد و من هم همواره تلاش مي کنم جواب اعتماد و محبت او را بدهم تا او و ديگر اعضا کادر فني از من راضي باشند و استقلال نيز به نتيجه مطلوب برسند.وي در پايان افزود: اميدوارم من و ديگر بازيکنان استقلال بتوانيم تا پايان فصل عملکرد خوبي داشته باشيم تا کادر فني و هواداران از ما راضي باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها