کد خبر: ۳۰۰۵۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
معظل افراط کارکنان دولت در استفاده از شبکه های اجتماعی موبایلی:
شاید این روزهای شما هم با این صحنه روبرو شده باشید وقتی که برای انجام کاری به صورت حضوری به اداره و یا سازمانی دولتی مراجعه می کنید کارمندی که وظیفه پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار اربای رجوع را دارد به حدی نگاه و ذهنش در صفحه گوشی محو شده که حتی پاسخ سلام شما را هم نمی دهد.
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه 598، بي تفاوتي کارکنان نسبت به مسائل و مشكلات مراجعین، مشكلي است كه در ايران گريبانگير اكثر سازمانهاي دولتي و بعضي سازمانهاي غير دولتي است.

شاید این روزهای شما هم با این صحنه روبرو شده باشید وقتی که برای انجام کاری به صورت حضوری به اداره و یا سازمانی دولتی مراجعه می کنید کارمندی که وظیفه پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار اربای رجوع را دارد به حدی نگاه و ذهنش در صفحه گوشی محو شده که حتی پاسخ سلام شما را هم نمی دهد.



شبکه های اجتماعی موبایلی به عنوان ابزار ارتباطی آسان و سهل الوصول در اختیار همگان قرار گرفته است که استفاده از این ابزار ارتباطی در کارمندان دولتی نیز بسیار فراگیر شد است.

استفاده از شبکه های اجتماعی موبایلی همچون سایر تکنولوژی های وارداتی نیازمند فرهنگ سازی برای بهره مندی مفید از این ابزار ارتباطی می باشد که متاسفانه این روزها افراط در استفاده از شبکه های اجتماعی موبایلی معضلات متعددی را پیش آورده است.

حال فارغ از بحث بررسی پیامدهای فرهنگی استفاده از این شبکه های اجتماعی موبایلی، وظیفه یک کارمند پاسخگویی به مراجعین و رفع مشکلات مردم در حوزه تخصصی فعالیت اش می باشد که متاسفانه با مراجعه محیط های دولتی متوجه خواهید شد که اولویت بسیاری از کارمندان فعالیت و پاسخگویی به کاربران شبکه های موبایلی خود می باشد تا مراجعین حضوری.

لذا ضروری به نظر می رسد تا دیر نشده مسئولین مربوطه به فکر راه علاجی کاربردی برای این بیماری اجتماعی باشند تا کیفیت پاسخگویی و مسئولیت پذیری کارمندان از حد نازل خود پایین تر نیامده و استفاده از شبکه های اجتماعی موبایلی توسط کارمندان سازمان های دولتی و غیر دولتی تبدیل به معضلی جدید برای مردم نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها