کد خبر: ۳۰۰۳۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم تيم استقلال‌خوزستان از آمادگي کامل تيم خود براي بازي با تيم پديده خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی سیدصالحی راجع به شرایط تیم استقلال‌خوزستان گفت: بعد از بازی با تیم ملوان تمرین خوبی داشتیم و سعی کردیم با توصیه کادرفنی ضعف های تیم را بپوشانیم که بتوانیم از بازی با تیم پدیده به شرایط ایده آل خودمان برگردیم.

وی در رابطه با وضعیت تیم پدیده و همین طور امتیازات در قعر جدول گفت: ما کاری به تیم های دیگر نداریم، حواسمان به خودمان است و تمام تمرکزمان را روی بازی های تیم خودمان گذاشتیم تا بتوانیم به جایگاه واقعی مان در جدول برگردیم. در جدول رده‌بندی لیگ پایین جدول نیز مانند بالای جدول، همه نزدیک به هم هستند و یک سه امتیاز هم می‌ تواند تعیین کننده باشد. امیدوارم بتوانیم هرچه سریع تر از این جای جدول فرار کنیم که این هم با از دست ندادن امتیازات امکان پذیر است.

سیدصالحی در پایان گفت: این دو، سه ماهی که در خوزستان هستم چیزی جز این و یک شرایط ایده آل از کادر مدیریت و کادرفنی این تیم ندیدم. آقای بختیاری از مدیرانی است که می‌ خواهد تیم نتیجه بگیرد. از ایشان ممنونم. ما کادرفنی پاک و شریفی داریم و از طرفی مدیریت بسیار سالم و بچه های با شخصیت و فنی نیز در این تیم هستند. بازی ها را هم سعی می‌ کنیم به بهترین نحو انجام دهیم واقعا نمی‌ دانم چه دلایلی در باخت های ما بود، شاید بشود از داوری ها گفت و یا باید از بدشانسی بگوییم که بزرگترین عامل عدم موفقیت ما بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها