کد خبر: ۲۹۹۹۴۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۷     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
تيم‌ملي اميد در حال سپري کردن آخرين روزهايش در اردوي 10 روزه کيش است. اميدها از نحوه برگزاري اين اردو راضي هستند اما اعتقاد دارند فقط يک مساله کارشان را دشوار کرده و آن هم غيبت بعضي از بازيکنان است.
به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در مورد شرایط اردوی کیش گفت: یک هفته اردو خیلی خوبی را سپری کردیم البته تیم ما کامل نبود به این دلیل تیم هایی که در آسیا حضور دارند، بازیکنان خود را در اختیار ما نگذاشته اند در ضمن خود من و روزبه چشمی هم مصدوم بودیم و تیم کامل نبود.

او در مورد لغو بازی شان مقابل کره شمالی ادامه داد: از بدشانسی بازی ما با کره لغو شد. آنها گفته بودند که می‌توانند دهم به ایران بیایند یعنی دقیقا روزی که اردویمان تمام می‌ شود ما نمی‌توانیم به دلیل شروع بازی های لیگ بیشتر از این اردویمان را کش دهیم ولی در این اردو با یک تیم محلی بازی کردیم، امروز هم یک بازی دیگر داریم. گرچه نمی‌ توانیم خودمان را خیلی در این بازی ها محک بزنیم اما یک تمرین خوب برایمان به حساب می‌آید. به هر حال اینجور حریفان هم می‌ آیند تا جلوی ما فقط دفاع کنند.

ملی‌پوش امید در مورد اینکه می‌ توانند به روند نباختنشان ادامه دهند، گفت: قبل از اردوی ترکیه یک بازی با عمان داشتیم که بردیم، قبل از آن هم در اردوی قطر الاهلی را بردیم و با خود قطر مساوی کردیم و تا امروز هیچ باختی نداده ایم و هدفمان این است که این روند را ادامه دهیم و همین طور خوب پیش برویم تا برای مرحله دوم آماده شویم.

این بازیکن در مورد کار کردن با خاکپور و کادرفنی اش نظرش را اینگونه بیان کرد: نظری ندارم زیرا از سابقه و رزومه شان معلوم است که چقدر خوب هستند و کاملا به علم روز فوتبال آشناست.

ملی‌پوش سپاهان در مورد اینکه می‌ توانند بعد از 40 سال به المپیک صعود کنند یا خیر ادامه داد: ما که به صعود به المپیک خوشبین هستیم و تمام تلاشمان را هم برای این کار می‌ کنیم. کار خیلی سختی داریم اما امیدمان را از دست نمی‌دهیم. تیم ما روز به روز دارد بهتر می‌شود، روز اول که شروع به کار کردیم یک درصد هم امید نداشتیم که به المپیک صعود کنیم اما با توجه به اردوهایی که برگزار کردیم و نتایجی که گرفتیم امیدوار شدیم.

او در مورد شرایط سپاهان ادامه داد: متاسفانه سپاهان دو باخت آورد، البته بعد از آن توانستیم در یک بازی خوب در اهواز فولاد را شکست دهیم و پس از آن 10 نفره جلوی ذوب‌آهن خطرناک ظاهر شویم. کلا دربی دست ما بود، انشاالله که در بازی های بعد بتوانیم نتایجی که شایسته سپاهان است را کسب کنیم.

کریمی در پایان افزود: فقط از مردم می‌ خواهم که در بازی های فروردین ماه تیم‌ملی امید که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌ شوند ما را تنها نگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها