در این پروژه، برابوس بخش عمده فعالیت خود را در بخش قدرتی خودرو با
قرار دادن یک پیشرانه قدرتمند 6 لیتری هشت سیلندر «V» شکل «BiTurbo» با
توربوشارژرهای دوقلو اصلاح شده به همراه واحدهای کمپرسور بزرگ تر و
منیفولید های اگزوز اصلاح شده در زیر کاپوت خودرو معطوف کرده که با
بروزرسانی های کلی و افراطی گری در اطلاعات خروجی «ECU» و دستکاری برنامه
های آن موجب استخراج قدرت 850 اسب بخاری در دور موتور 5400 دور بر دقیقه و
گشتاور سرسام آور 1450 نیوتن متری بین دور موتور 2500 الی 4500 دور بر
دقیقه شده که برای حفظ ایمنی سرنشینان خودروی برابوس حداکثر سرعت اتومبیل
را با سیستم های الکترونیکی در 350 کیلومتر بر ساعت محدود کرده است ولی
همچنان با هدایت کامل 1450 نیوتن متری گشتاور به خطوط انتقال، شتاب صفر تا
صد 3.5 ثانیه ای و شتاب 0 تا 200 کیلومتر بر ساعت 9.4 ثانیه ای خودرو را
حفظ کرده که زمینه مناسبی برای افزایش آدرنالین خون تا مرز جنون فراهم کرده
است.
در کنار تقویت فوق العاده پیشرانه، برابوس دستی هم به سر و روی مرسدس
بنز S63 AMG به عنوان نشانی برای شناسایی محصول خود کشیده که به طور عمده
شامل سپر جدید جلو با ورودی های بزرگ تر فیبرکربنی هوا و بالچه فیبرکربنی
عقب و همچنین مهم تر از همه رینگ های 18 تا 22 اینچی چرخ ها با رنگ خاص
طلایی تاریک می شود.
در نمایشگاه خودرو ژنو 2015 منتظر این محصول خارق العاده «برابوس» باشید.