کد خبر: ۲۹۹۳۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
سه‌نفری که در زاهدان مرتکب قتل شده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل ازشرق، ملا‌محمد ظاهرخمر، پانزدهم‌بهمن در خیابان فرهاد زاهدان، بر اثر شلیک گلوله به قتل رسید و مهاجمان پس از این قتل اقدام به سرقت خودرو پژوپارس مقتول کردند.

 

وی ادامه داد: با‌توجه به حساسیت موضوع و جاماندن خودرو پراید قاتلان، از همان ابتدای وقوع جرم کارآگاهان اقدامات تخصصی خود را به‌طور گسترده آغاز کردند.

 

وی تصریح کرد: در این حادثه ضاربان پس از سرقت یک‌جفت پلاک خودرو و نصب آن روی پراید به‌دنبال مورد مناسبی برای سرقت خودرو بودند. وی افزود: ضاربان، مقتول را همراه خودروی پژوپارسش تحت‌نظر قرار دادند و نهایتا در خیابان فرهاد باتوجه به تاریکی‌ شب و خلوت‌بودن خیابان او را متوقف و پس از درگیری، با شلیک گلوله به قتل رساندند.

 

وی ادامه داد با توجه به نقص پراید ضاربان، این افراد خودروی خود را رها کردند و با سرقت خودروی مقتول از محل متواری شدند. رییس‌پلیس آگاهی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی خود مدارکی از دخالت سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در این سرقت به دست آوردند و وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل یک‌قبضه کلت‌کمری کشف و ضبط کردند.

 

رییس‌پلیس آگاهی این استان اشاره کرد: این مجرم حرفه‌ای که دارای چندین‌فقره سابقه کیفری است به جرم قتل ملامحمد ظاهرخمر و سرقت خودروی وی با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده پس از شناسایی مخفیگاه سایر متهمان با هماهنگی مراجع قضایی از مخفیگاه متهمان بازرسی و ضمن دستگیری دونفر دیگر خودروی پژوپارس مسروقه را نیز کشف کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها