کد خبر: ۲۹۹۳۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
حسين فرکي از عملکرد تيمش در بازي با ذوب‌آهن حساسي راضي است. سپاهان باوجود اينکه برابر ذوب‌آهن 10 نفره شد اما خوب بازي کرد و در نهايت اين بازي با نتيجه تساوي يک ـ يک به پايان رسيد.
به گزارش پایگاه 598،سرمربی سپاهان در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم که بچه های ما عالی بازی کردند و خیلی در طول بازی زحمت کشیدند. آنها نگذاشتند که نبود یک بازیکن ما به چشم بیاید و من از آنها کاملا راضی هستم. بالاخره اتفاق های فوتبال است و کاری اش هم نمی‌ شود کرد وگرنه شاید ما می‌ توانستیم برنده بازی باشیم.

او در مورد اخراج رحمان احمدی هم گفت: اخراج رحمان کار درستی بود و داور هم تصمیمش درست بود. اگر رحمان احمدی آن توپ را خطا نمی‌ کرد، ممکن بود مشکلات زیادی برای ما به وجود بیاید و بنابراین من اصلا از دروازه‌بان تیمم ناراحتی ای ندارم.

فرکی امیدوار است که تیمش بتواند در ادامه قهرمان لیگ‌برتر شود: واقعا تمام برنامه ریزی ما روی این است که سپاهان در پایان فصل مزد زحماتش را بگیرد، اما یک فرقی که بین ورزش های گروهی مثل فوتبال با پینگ پنگ و کشتی وجود دارد این است که در این ورزش ها چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در ورزش های انفرادی اگر کسی اشتباه کند، خودش جریمه می‌ شود اما در ورزشی مثل فوتبال اگر کسی اشتباه کند، نتیجه یک تیم را تحت تاثیر قرار می‌ دهد. به همین دلیل هم هست که می‌ گویم ما نمی‌ توانیم اتفاقات پیش‌بینی نشده را پیش‌بینی کنیم و به قهرمانی زودهنگام فکر کنیم.

سرمربی سپاهان دوست داشت که امسال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند: واقعا خیلی دوست داشتم که امسال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنم اما به دلیل مشکلاتی که داشتم نتوانستم در فولاد بمانم. برای آن تیم خیلی زحمت کشیده بودم اما شرایطی پیش آمد که من در میانه فصل به سپاهان رفتم. حالا هم برای فولاد آرزوی موفقیت می‌ کنم و مطمئن هستم فولاد با تمام مهره هایی که از دست داده می‌ تواند در لیگ قهرمانان نتایج خوبی بگیرد چون تیم های ایرانی با کیفیت تر از تیم های عربی هستند.

اما نکته بعدی این است که کی‌روش سعی کرده برای اردوی فروردین ماه تیم‌ملی بازیکنان جوانی را به اردوی تیم‌ملی دعوت کند. سرمربی سپاهان از این اتفاق استقبال می‌ کند: این اتفاق بسیار مثبت است چون وقتی فدراسیون فوتبال به زحمت یک اردوی تدارکاتی برای تیم‌ملی در نظر می‌گیرد، باید بازیکنان جوان این فرصت راداشته باشند تا خودشان را نشان دهند. من فکر می‌ کنم فوتبال ایران بازیکنان جوان خوبی دارد ولی باید زمینه لازم برای پیشرفت آنها فراهم شود. شخصا از اینکه قرار است بازیکنان جوانی به تیم‌ملی دعوت شوند خیلی خوشحالم.

فرکی در مورد اینکه لیگ ایران باز هم 15 روز تعطیل شده هم گفت: من خودم از تعطیلی های لیگ خسته شدم. البته فدراسیون فوتبال چاره ای ندارد اما وقتی که بازی نباشد، بازیکنان فرسوده می‌ شوند. بازیکن از اینکه تمرین کند و بازی نکند، خسته می‌ شود.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: این تمام ماجرا نیست بازیکنی که به اردوی تیم‌ملی می‌ رود، هم 4 هفته زمان نیاز دارد تا به شرایط باشگاهی اش بازگردد. ضمن اینکه بازیکنان ایرانی حرفه ای زندگی نمی‌ کنند. بازیکن وقتی می‌ بیند که لیگ تعطیل شده باید مدام پیگیر تغذیه، استراحت و همچنین مصدومیت هایش باشد اما این اتفاق نمی‌ افتد و به همین دلیل شرایط تیم ها به مشکل می‌ خورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها