کد خبر: ۲۹۹۳۱۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
محمدحسين نژادفلاح مديرعامل باشگاه پرسپوليس با حکم قائم مقامي در حال رتق و فتق امور باشگاه است و همين مساله براي جامعه فوتبال و اهالي رسانه ايجاد ابهام کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، نژادفلاح امروز در گفت‌وگویی با روشن کردن ابهام مورد نظر از فعالیت های باشگاه برای دور شدن از بی روحیگی و بالا رفتن تعداد تماشاگران گفت.

نژادفلاح رعایت اصول و آداب اخلاقی را عامل اصلی عدم صدور حکم مدیرعاملی به نامش عنوان کرده و گفت: از لحاظ اخلاقی جناب سیاسی که مدیر مجموعه بوده و به خاطر مسائل مربوطه بازداشت هستند، باید بعد از خروج از زندان و استعفایشان، این پست منتقل شود. البته این حکم قابل صدور بود ولی بنده هم آنچنان که گفتم برای رعایت برخی از اصول که همیشه به آن پایبند بوده و هستم با این حکم مسوولیت مدیریت باشگاه را انجام می‌ دهم و برای خدمت به پرسپولیس و پیشکسوتان و هواداران بدون حکم هم کار می‌ کنم، چه رسد به اینکه حالا این حکم قائم مقامی باشد یا مدیرعاملی.

نژادفلاح درباره مجموعه فعالیت هایی که پرسپولیس را از لحاظ روحی برای بازی با لخویا متحول کرد، گفت: ما از همه ظرفیت های باشگاه بهره بردیم و در بعد رسانه و انجام رفتارهای روانشناختانه بازیکنان و هوادارانمان را به گونه ای آماده کردیم که همه در این بازی آماده بودند تا برنده شده و پرسپولیس را رو در رو با یک شوک تازه کنند. خوشبختانه شوک مثبت پرسپولیس را خود بازیکنان عزیزمان پدید آوردند و همچنان که دیدید، هوادارانمان هم با یک روحیه متحول شده تیم را تشویق کردند. شما اطمینان داشته باشید که روند رو به رشد تیم ادامه خواهد یافت و تماشاگر با احساس و فهیم ما در بازی های آینده همچنان از لحاظ حضور، نقشی پررنگ تر در ورزشگاه ها خواهند داشت.

نژادفلاح که گویی روی این قسمت حرف هایش تاکید و حساسیت ویژه ای داشت افزود: یادمان نرود که حضور گسترده پیشکسوتان عزیز دلمان که اسطوره این مجموعه بوده و تاریخ پرسپولیس را با رشادت هایشان نوشتند، مرا شوکه کرد و از حضور در کنار آنها و دیدن خوشحالی آنها در زمان برد یا زمان ثبت گل ها شادی مضاعفی پیدا کردم و از این عزیزان تشکر می‌ کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها