کد خبر: ۲۹۹۲۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
نشست کميته اجرايي کنفدراسيون فوتبال آسيا براي اعلام کشور ميزبان جام ملتهاي 2019 آسيا از ميان دو نامزد ميزباني يعني ايران وامارات 18 اسفندماه جاري درمنامه بحرين برگزارمي شود.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فرانس پرس عربی کشور امارات تنها پس از گذشت دو دهه دوباره میزبانی جام ملتهای آسیا را برعهده خواهد گرفت . درحالی که ایران و امارات دو نامزد جدی میزبانی این رقابتها هستند ، بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC ) که اخیرا از تاسیسات و زیرساخت های ورزشی واقامتی دو کشور ایران وامارات بازدید کرده اند، به امارات نمره بهتری داده اند .

براساس این گزارش،اعضای کمیته اجرایی فیفا نیز بعد از گزارش بازرسان ای اف سی از ایران وامارات ، تاسیسات ورزشی هتل های مورد اقامت تیمهای ،فرودگاهها وودیگر شاخصه های مورد نیاز میزبانی کشور امارات را مورد تحسین قرار دادند.

نکته عجیب و جالب توجه دیدارسه روز پیش شیخ سلمان بن ابراهیم از امارات ودیدار با شیخ هزاع بن زاید مشاورامنیت ملی ورییس افتخاری فدراسیون فوتبال امارات است . به گفته این منبع رییس ای اف سی در این دیدار مقامات اماراتی را از انتخاب قطعی این کشور برای میزبانی جام ملتهای آسیا مطمئن کرده است.

امارات که در سال 1996 میزبان این رقابتها بوده است با درخشش در جام ملتهای آسیای اخیر با هدف اولین قهرمانی به میزبانی را می خواهد .
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها