کد خبر: ۲۹۸۸۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
فرهاد کاظمي سرمربي جديد راه‌آهن کار دشواري براي بيرون کشيدن تيمش از ورطه سقوط به ليگ دسته اول را دارد.
به گزارش "ورزش سه"، کاظمی که در آخرین تجربه مربیگری در لیگ‌برتر ذوب‌آهن را در شرایط مشابه تحویل گرفته و این تیم را از سقوط نجات داده است، دوباره با روحیه کار خود را این بار در این تیم قدیمی تهرانی آغاز کرده است.

کاظمی پس از پیروزی در بازی اول مقابل پدیده در رختکن توقعات خود را از بازیکنان به زبان آورد. به عنوان مثال به رامین رضائیان گفت که در بازی مقابل پدیده 10 بار از راست نفوذ کرده اما برای آنکه اتفاقی بیافتد، این نفوذها باید به 10 برابر افزایش یابد که البته اگرچه این عدد چندان منطقی نیست اما به هر حال موضوع، سطح توقع این مربی باتجربه از شاگردان جدیدش است. کاظمی همچنین بازیکنان را به بازی ساده و بدون دنگ و فنگ های فوتبالی تشویق کرد و این کاری است که در اولین جلسه تمرین راه‌آهن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سرمربی سابق سپاهان در تمرین روز گذشته همه زمان تیم را به کارهای تاکتیکی اختصاص داد و از بازیکنان خواست خود را با فضای جدید فنی تیم هماهنگ کنند. کاری که فرهاد کاظمی در راه‌آهن می‌ کند کاملا متفاوت است با آنچه که 2 سرمربی قبلی انجام می‌ دادند و البته بدون قضاوت خاص باید در انتظار نتیجه این تمرین ها بود. تمرین هایی که به دلیل بار فنی مطلوب بازیکنان زردپوشان تهرانی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها