کد خبر: ۲۹۸۸۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
روانشناس پرسپولیس گفت: «متاسفانه برخی از مربیان فکر می کنند که خودشان روانشناس هم هستند و اعتقادی به حضور روانشناس ندارند.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی خانبانی در رابطه با حضورش در اردوی پرسپولیس شب قبل از بازی با لخویای قطر اظهار داشت: «مسئولان باشگاه پرسپولیس به من لطف داشتند و در واقع دستور دادند که در اردوی این تیم حاضر شوم. درخشان نیز از من خواست که با بازیکنان حرف بزنم که این کار را کردم. در کل موضوع خاصی نبود زیرا من همیشه پرسپولیسی بوده ام و هر کاری از دستم بر بیاید برای این تیم انجام می دهم.»

 

وی ادامه داد: «شب قبل از دربی تهران من به اردوی پرسپولیس رفتم و آنجا نیز اتفاقات خوبی رخ داد و تیم پیروز شد. امیدوارم این بار نیز حضور من به برتری پرسپولیس ختم شود و در واقع خوش یمن باشد. نژادفلاح نیز یک آدم دانشگاهی است و به این مسائل اعتقاد دارد. چیزی که در این مساله رخ داد، ماجرای انگیزشی بود و با نمایش یک سری اسلایدها و عکس ها به بازیکنان انگیزه دادم.»

 

روانشناس پرسپولیس در خصوص اعتقاد مربیان ایرانی به روانشناس تصریح کرد: «متاسفانه برخی از مربیان فکر می کنند که خودشان روانشناس هم هستند و اعتقادی به حضور روانشناس ندارند اما خوشبختانه مربیانی مثل درخشان به این مساله اعتقاد دارند. روانشناس در واقع جزیی از کادرفنی است و باشگاههای بزرگی مثل بایرن مونیخ و حتی سطح پایین تر از 2، 3 روانشناس روی نیمکت خود بهره می برند.»

 

خانبان در پایان درباره مسائل مطرح پیرامون طلسم و جادو برای گل نزدن پرسپولیس گفت: «این مساله آنقدر مسخره و بچه گانه است که اصلا صلاح ندیدم درباره آن صحبتی در میان بازیکنان کنم و حتی بگویم که به این مسائل فکر نکنید. کار من دانشی است و اعتقادی ندارم که این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها