کد خبر: ۲۹۸۶۲۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
حسين ماهيني نتوانست از سوي مسوولان نظام وظيفه مجوز حضور در پرسپوليس به طور قرضي را بدست بياورد تا در ليگ قهرمانان آسيا اين تيم را همراهي کند.
به گزارش پایگاه 598،حسین ماهینی در آستانه بازی پرسپولیس و لخویا از هواداران خواست به ورزشگاه بروند و از این تیم حمایت کنند. او پیش از این بازی به "ورزش سه" گفت: در حال حاضر با ملوان تمرین می کنم. منتظر بودم برای بازی های آسیایی با توجه به اینکه بحث ملی محسوب می شود مورد بخشش قرار بگیرم اما این اتفاق نیفتاد و با حضور من در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس موافقت نشد. به همین دلیل با ملوان تمرین می کنم.البته دوست داشتم من را ببخشند تا اول برای ملوان بازی کنم.

او در مورد شرایط پرسپولیس برای این بازی گفت:پرسپولیس فصل پرفراز و نشیبی داشته اما فکر می کنم این تیم بتواند در لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کند. شرایط در آسیا فرق دارد و فکر می کنم بازی در آسیا راحت تر است. از تمام هواداران می خواهم برای این بازی به ورزشگاه بروند و از پرسپولیس حمایت کنند. هواداران در بدترین شرایط همراه تیم بودند و با یک، دو یا 10 باخت پشت تیمش را خالی نمی کنند.

ماهینی در مورد شرایط خوب ملوان و اینکه فیروز کریمی از مسوولان خواسته بود اجازه دهند ماهینی بازی کند هم صحبت کرد: آقا فیروز همیشه به من لطف داشته و من سابقه کار کردن با ایشان هم داشتم و در استقلال اهواز نائب قهرمان شدیم. از نظر فنی آقا فیروز از بهترین مربیان ایران است و در ملوان هم خوب کار کرده و این تیم اوج گرفت. باید این شرایط ادامه پیدا کند و با کمک آقای کریمی ملوان هم به رده های بالا می آید. دوست دارم من را ببخشند تا دوباره در تیم آقای کریمی بازی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها