کد خبر: ۲۹۸۶۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم جوان پرسپوليس نقش هواداران را در بازي فردا مقابل لخويا پررنگ مي داند و اميدوار است بتواند در اولين ديدار بين المللي‌اش براي تيمش گل بزند.
به گزارش پایگاه 598،مهدی طارمی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: نماینده قطر از همه جای دنیا بازیکن جمع کرده و به تهران آورده اما این دلیلی بر آن نیست که مقابل آنها قدمی پس بکشیم و مطمین هستم هواداران هم فردا ما را تنها نمی گذارند. نقش آنها بسیار پررنگ است و ما را در راه رسیدن به موفقیت کمک می کند.

او ادامه داد:در هفته های اخیر بدشانس بوده ایم ولی این بار انشااله توپهایمان وارد دروازه می شود و به نتیجه دلخواه دست می یابیم.

طارمی در خصوص بحث تغییر سرمربی هم اظهار داشت: این یک بحث مدیریتی است و از نگاه مدیران باید آن را بررسی کرد اما من به شخصه و به عنوان بازیکن این تیم می بینم کادر فنی همه تلاشش را برای موفقیت تیم به کار بسته و بر این باورم که اگر موقعیت هایمان به گل تبدیل شود این بحث ها هم تمام می شود.

او در مورد مصاحبه علیرضا امامی فر که گفته بود یکی از مهاجمان ما به دلیل بی پولی مشکل تغذیه دارد و پس از تمرین شوتزنی غش می کند و برخی بر این تصورند که منظور او طارمی بوده با خنده گفت: وضع مالی‌مان که خراب است اما حداقل پول غذا داریم. منظور آقای امامی فر من نبودم ولی در مجموع مشکلات مالی بعد از اتفاقاتی که برای مدیرعامل باشگاه رخ داد شدت گرفته و بچه ها گرفتاری های زیادی در این ایام پایانی سال دارند. انشاالله این مشکلات هر چه زودتر حل شود تا تمرکز تیم به هم نریزد.

مهاجم جوان پرسپولیس درباره درخشش احتمالی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کارم از پدیده بودن گذشته و امیدوارم با گلزنی در این رقابت‌ها برای تیمم تاثیرگذار باشم.

مهاجم سرخپوشان در خصوص خبر ممنوع الخروجی اش هم اظهار داشت: به نظر می رسید اشتباهاتی صورت گرفته. وکیل من پیگیر کارها بود و باشگاه هم با ارسال قرارداد و نامه نگاری با سازمان امور مالیاتی مسایل را حل کرده و مشکلی از این بابت ندارم.

او درپایان درباره دعوت به تیم ملی هم گفت: پاسپورتم را تحویل داده ام اما تصمیم گیرنده اصلی سرمربی تیم ملی است و هر تصمیمی گیرد قابل قبول است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها