کد خبر: ۲۹۸۴۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
نشست مطبوعاتی اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان امروز در محل آکادمی فوتبال برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 ، حاضر در محل سرمربی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: از اینکه فدراسیون والیبال کارم را  تایید کرده و برای ادامه حضور در تیم ملی والیبال ایران همکاری ام را تمدید کردم خیلی خوشحالم و برای ادامه کار انگیزه زیادی دارم و کار فوتبال سال گذشته که انجام دادیم همچنان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: سال گذشته وقتی صحبت از قهرمانی بود من فقط قول دادم خوب کار کنیم و نتیجه هم خوب خواهد بود، تمام مجموعه فدراسیون و بازیکنان همه همکاری کردند تا این نتیجه حاصل شود ما موفق شدیم عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنیم و جایگاه چهارمی در لیگ جهانی و قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر جهان را به دست آوریم.

کواچ خاطر نشان کرد: جا دارد از همین جا از حسین معدنی یاد کنم که در این موفقیت ها  همراه ما بود از فدراسیون و همکاران نیز که در این زمینه با من همکاری داشتند نیز تشکر می کنم.

وی گفت: ما قرار است بازیکنان زیادی را به اردو دعوت کنیم و در نهایت 14 بازیکن برای مسابقات جهانی و دیگر مسابقات با ما همکاری می کنند آن اتفاقی که سال قبل هم افتاد اما تلاش می کنیم که بهتر هم باشیم.


وی گفت: قرار است که تا 4 ماه آوریل( اوایل فروردین ماه)اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم می خواهم کمتر صحبت کنم و همه چیز را در زمین نشان دهم بازیکنان ایران قدرتمند و در تلاش هستند که کارشان را ارتقاء دهند.


باشگاه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها