کد خبر: ۲۹۸۲۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
پيام صادقيان که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميتش در اولين ديدار برابر صباي قم نتوانست عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارد در تمرين روز گذشته دچار مصدوميت جزيي شد که اعلام شده مشکلي براي ديدار با لخويا ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، صادقیان که در دیدار برابر صبای قم بعد از مدت‌ها برای تیمش به میدان رفت نتوانست تاثیری در نتیجه تیمش داشته باشد و در پایان بازی هم اعلام کرد خودش نیز از عملکردش راضی نیست. شماره یازده پرسپولیس نیز همانند دیگر بازیکنان جوان تیمش امیدوار است بتواند در لیگ قهرمانان آسیا با درخشش در ترکیب تیمش نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

صادقیان که روز گذشته و در اواخر تمرین با مصدومیت مواجه شد، گفته می‌شود مشکلی برای این دیدار ندارد و می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. انگیزه اصلی صادقیان را می‌توان به حضور درخشان او در ترکیب پرسپولیس و دلبری از تیم‌های عربی عنوان کرد که خودش بی‌میل نیست در فصل آینده با ترک این تیم، فوتبالیش را در خارج دنبال کند و از حاشیه‌های داخلی فرار کند. این مساله البته در گرو این است که او بتواند در دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان درخشش فوق العاده ای داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها