کد خبر: ۲۹۸۲۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
هافبک هجومي گسترش فولاد اعتقاد دارد که اين تيم زيبا فوتبال بازي مي‌ کند اما متاسفانه چند وقتي است که فوتبالشان با کسب نتيجه همراه نمي‌ شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، لئوناردو پیمنتا در مورد کسب تساوی مقابل استقلال گفت: استقلال تیمی است که در کورس قهرمانی قرار دارد و جزو بهترین تیم های آسیا است. مقابل چنین تیم هایی بازی کردن راحت نیست. هر دو تا تیم آمده بودند تا گل بزنند. ما تمام کارهایی که از قبل بهمان گفته شده بود را انجام دادیم اما شیوه بازی به نوعی بود که استقلال رو به بازی مستقیم آورده بود. اتفاق خوبی که در این بازی افتاد این بود که برابر یکی از بهترین تیم ها توانستیم بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم و این قضیه بیشتر از قبل ما را امیدوار می‌ کند. معمولا در چنین بازی هایی حریف کمتر فضا می‌ دهد و شرایط برای گل زدن سخت است. بازی ما با نفت‌مسجدسلیمان صفر ـ صفر و با استقلال هم صفر ـ صفر تمام شد. اما این تساوی با آن تساوی از زمین تا آسمان فرق می‌ کند برای اینکه گرفتن یک امتیاز مقابل یکی از بهترین تیم های آسیایی قطعا بد نیست. خیلی خوشحال هستیم که توانستیم خوب بازی کنیم، نشان دادیم تیممان نسبت به قبل بهتر شده است.

او در این باره ادامه داد: گسترش فولاد بیشتر از اینکه شبیه یک تیم باشد شبیه یک خانواده است. بازیکنان و کادرفنی با همدیگر راحت هستند و ما فقط در قابل یک تیم فوتبال هستیم ولی در بینمان صمیمت زیادی وجود دارد، خیلی خوب با همدیگر کار می‌ کنیم، همه چیز اینجا فراهم است. درست است که چند بازی است که مساوی می‌ گیریم اما کیفیت بازی ما نسبت به قبل خیلی بهتر شده.

بازیکن گسترش در مورد حضور هواداران در روز بازی با استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌ کنم، بخصوص هواداران گسترش که آمدند و من را تشویق کردند. آنها مدام اسمم را صدا می‌ زنند و من از این بابت خیلی خوشحالم. امیدوارم آنها همواره پشت تیم ما باشند و به ما کمک کنند تا روند رو به رشدی داشته باشیم.

لئوناردو در مورد موقعیت هایی که در این دیدار داشت و از دستش داد گفت: درست است، من نتوانستم گل بزنم وظیفه من این است که خوب پاس بدهم و اگر موقعیتی مناسبی ایجاد شد هم گل بزنم. استقلالی ها خیلی به ما فضا ندادند و آنها خیلی نزدیک به هم کار می‌ کردند.

او در مورد شرایطشان در جدول ادامه داد: تیم های پایین جدول همه هم امتیاز هستند ولی ما به زودی به کمک بازیکنان باتجربه مان از این وضعیت بد بیرون می‌ آییم. ما خیلی نگران نیستیم چون به خودمان اعتماد داریم و می‌دانیم که توانایی عوض کردن شرایط را داریم. از این به بعد هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

هافبک آبی‌پوشان تبریز در مورد دیدار با نفت‌تهران ادامه داد: جایگاه آنها در جدول خیلی خوب است، خیلی خوشحالیم که با آنها بازی داریم چون همیشه مقابل تیم هایی که خوب فوتبال بازی می‌ کنند، راحت تر هستیم. تیم مان در مجموع خیلی بهتر شده اگر کمی بیشتر تمرکز کنیم و اولین پیروزی را بگیریم روند خوبمان شروع می‌ شود. از نظر من مشکل خاصی در گسترش وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها