کد خبر: ۲۹۷۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۹ آذر ۱۳۹۰
شاهكار نيروهاي نظامي كشور در صدر اخبار رسانه ها
شهيد حسن تهراني مقدم كه پيش از شهادت در زمره سرداران بي نام و نشان عرصه دفاع از تماميت ارضي و جهاد علمي در زمينه خودكفايي دفاعي كشور بشمار مي رفت، بعد از شهادت به افكارعمومي معرفي و نقش بي بديل وي در پيشرفت پروژه هاي دفاعي در منظر مردم قرار گرفت.

در حاليكه موفقيت نيروهاي نظامي كشورمان در به غنيمت گرفتن يك فروند هواپيماي فوق مدرن جاسوسي آمريكا همچنان در صدر اخبار رسانه ها قرار دارد، استفاده از تصوير شهيد حسن تهراني مقدم در حاشيه رونمايي از اين هواپيماي غنيمتي،برخي گمانه ها در خصوص نقش اين شهيد والامقام در زمينه سازي اين موفقيت بزرگ را تقويت مي كند.

به گزارش سرويس سياسي صراط ، شهيد حسن تهراني مقدم كه پيش از شهادت در زمره سرداران بي نام و نشان عرصه دفاع از تماميت ارضي و جهاد علمي در زمينه خودكفايي دفاعي كشور بشمار مي رفت، بعد از شهادت به افكارعمومي معرفي و نقش بي بديل وي در پيشرفت پروژه هاي دفاعي در منظر مردم قرار گرفت.

در همين زمينه سردار جعفري فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سخناني بعد از شهادت تهراني مقدم گفت: درآخرین جلسه ای که با ایشان داشتیم، شهید ‌مقدم آخرین فناوری و تکنولوژی را که به نتیجه رسانده بود با خوشحالی اعلام کرد و گفت که تمامی مراحل این فناوری انجام شده و آماده تست‌ نهایی است.

از اين رو با توجه به سخنان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از سويي و استفاده از تصوير اين شهيد والامقام در حاشيه نمايش اين هواپيماي فوق مدرن غنيمتي آمريكا، اين سوال در برخي محافل خبري مطرح است كه آيا شكار هواپيماي جاسوسي آمريكايي با "تست نهايي" فناوري مورد اشاره سردار جعفري مرتبط است يا خير؟

گفتني است اهميت هواپيماي به غنيمت گرفته شده كه جز تجهيزات سري ارتش آمريكا بشمار مي رود به حدي است كه روزنامه وال استريت ژورنال در خبري از سه سناريوي مقامات آمريكايي براي اعزام كماندو يا پرواز جنگنده بر فراز محل نشاندن هواپيما در داخل خاك ايران براي خارج كردن يا انهدام اين هواپيما خبر داده بود كه البته به نوشته اين روزنامه و به اعتراف مقامات آمريكايي، ترس آمريكايي ها از درگيري احتمالي با نيروهاي نظامي ايران اجراي هر سه سناريو را منتفي كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها