کد خبر: ۲۹۷۸۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
مدافع سابق پرسپوليس معتقد است درخشان از بدنه پرسپوليس است و بايد بماند، اما بايد بداند هيچ مشاوره اي از هيچکدام از خاک خورده هاي اين تيم نگرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مرتضی فنونی زاده از پیشکسوتان و مربیان پایه ای باشگاه پرسپولیس است که امروز با مدیرعامل این در محل باشگاه جلسه داشتند. وی در رابطه با این جلسه گفت: همانطور که می‌ دانید این جلسه برای تعیین تکلیف مطالبات گذشته و همینطور نظرخواهی آقای نژادفلاح راجع به تیم بزرگسالان بود، راجع به مطالبات که قرار شد به زودی تسویه حساب ها انجام شود، راجع به تیم بزرگسالان نیز همگی نظراتمان را به ایشان ارائه دادیم.

فنونی زاده راجع به ادامه مربیگری درخشان در این تیم گفت: به نظر من درخشان و امثال او باید در این تیم بمانند چرا که  از بدنه پرسپولیس هستند و دلشان برای این تیم می‌ سوزد، نه آقای x که از بی کاری سراغ این باشگاه می‌ آید، فقط من به شخصه دو ایراد به ایشان وارد می‌ دانستم که گفتم، یکی اینکه ایشان هیچ مشاوره ای از پیشکسوتان و خاک خورده های تیم نگرفت و نظرشان را راجع به بازی های مختلف نپرسید و دوم اینکه سیستم بازی تیم پرسپولیس برای بازی در لیگ‌برتر ایران کمی تدافعی است. هواداران همیشه پرسپولیس را بازی هجومی اش می‌ شناسند.

وی در پایان گفت: نژادفلاح از جمله مدیرانی است که حرفش با عملش یکی است و در این یک سال بعد از علی پروین دومین مدیری را می‌ بینیم که آمده تا کاری را پیش ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها