کد خبر: ۲۹۷۸۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
مرزبان:
عليرضا مرزبان سرمربي پديده اعتقاد دارد بحران هايي که در اين تيم وجود داشت از لحاظ روحي و رواني روي اين تيم تاثير گذار بوده.
به گزارش پایگاه 598،مرزبان در تهران به راه آهن باخت اما به "ورزش سه" می‌گوید، تیمش می‌تواند در بازی های آینده به شرایط خوبش برگردد. مرزبان در خصوص شرایط پدیده که زیاد هم مطلوب نیست گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

دو بازیکن خارجی پدیده ایران را ترک کردند

قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم باید بگویم متاسفانه دو بازیکن خارجی ما که در این فصل از بهترین بک های وسط بودند به خاطر مشکلات مالی ایران را ترک کردند. آنها اعلام کردند که به ایران برنمی گردند. ایگور پراهیچ و میلان یوانوویچ برای تیم ما خیلی مثمر مثمر بودند اما دیگر این دو بازیکن را در اختیار نداریم.

بازیکنان جدید پرداختی نداشتند

به هر حال شرایط نا امن مالی روی تیم تاثیر گذاشته و کیفیت کاری تیم را پائین آورده. بازیکنان هم می خواهند به پول شان برسند و متاسفانه با وجود چک هایی که دادیم هنوز مشکلات مالی وجود دارد. در جلسه ای که داشتیم قرار شد باشگاه پرداختی هایی داشته باشد تا بازیکنان بتوانند با آرامش بیشتری بازی کنند.ما می خواهیم نماینده بزرگی برای شهر مشهد باشیم اما این مسائل روی ضمیر ناخودآگاه بازیکنان تاثیر گذار است. در نیم فصل دوم بازیکنانی به تیم آمدند که به تیم کمک کنند حتی دو نفر از این بازیکنان خودشان پول رضایتنامه شان را دادند اما هنوز هیچ پرداختی نداشتند. در واقع بازیکنان جدید هیچ پرداختی نداشته اند.

ما برای بحران راه حل داریم

ما برای رهایی از بحران راه حل های طبیعی و خوبی داریم و مجموعه باشگاه هم تلاش شان را می کنند. من افتخار می کنم در این تیم حضور دارم و بازیکنان هم همین حس را دارند. بازیکنان جایگزین هم به جای این دو بازیکن خارجی خوب کار کردند و در آینده نتیجه خواهیم گرفتم.

بازیکنان پدیده با غیرت بازی می کنند

ما مشکلات مالی را داریم اما باید در ادامه راه موفق باشیم.ما هدفمند کار می کنیم و اجازه نمی دهیم در ادامه راه این مسائل حاشیه ای به تیم ضربه بزند. بازیکنان ما غیرت دارند و به همین دلیل در بازی های آینده از جان مایه می گذارند تا تیم نتیجه بگیرد. به هر حال در 2 هفته گذشته تیم بحران داشت و این مسائل خیلی انرژی از تیم گرفت اما باید به شرایط عادی برگردیم و نتیجه بگیریم. مطمئن باشید باز همان پدیده را خواهد دید.

این شکست را به فال نیک می گیریم

در بازی با راه آهن یک گل دیرهنگام خوردیم اما باز هم می توانستیم گل بزنیم و غلامی یک موقعیت صد درصدی را از فاصله کمی بیرون زد. غریبی هم فرصت داشت و حتی شانس بزرگی برای مساوی کردن بازی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد. من این شکست را به فال نیک می گیرم و این ضربه بزرگ باعث شد بیدار شویم و زنگ ها برای ما به صدا در آمد و اجازه نمی دهیم این مسائل به ما ضربه بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها