کد خبر: ۲۹۷۸۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
نعيم سعداوي مربي فولادخوزستان معتقد است در اين تيم فشار روي 12 بازيکن زياد است و همين مساله باعث شده که فولادي ها در دو بازي گذشته خودشان نتوانند نتيجه بگيرند.
به گزارش پایگاه 598،سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما در مقابل سایپا خیلی خیلی بد بودیم. البته ناگفته نماند با توجه به مشکلاتی که بازیکنان مادر زمینه سربازی دارند، الان فشار روی 10، 12 بازیکن بیشتر نیست. برای همین است که بعضی از اوقات چنین اتفاقاتی می‌ افتد و ما نتیجه نمی‌ گیریم. سایپا هم از روز بد ما نهایت استفاده را کرد و با یک نتیجه پرگل ما را شکست داد.

مثل فصل گذشته در روزهای پایانی قهرمان می‌ شویم

اختلاف فولاد با صدرجدول در حال حاضر 2 امتیاز است و این اختلاف برای ما زیاد نیست. هر چند که فولاد باید سریع تر نقاط ضعف خودش را برطرف کند و بتواند دوباره نتیجه بگیرد اما اگر خاطرتان باشد، یکی از جذابیت های فوتبال همین رقابت های آن است. در فصل گذشته تا روزهای آخر هنوز تکلیف قهرمان مشخص نبود و 5 تیم بالای جدول برای این عنوان با هم می‌ جنگیدند که در روز آخر فولاد قهرمان شد.

چقدر از مسوولین درخواست کنیم سربازها را ببخشند

ناگفته نماند که فولاد نیاز به تقویت دارد، نمی‌ دانم ما چندین بار باید این مساله را مطرح کنیم و به مسوولان بگوییم که به فولاد هم به چشم نماینده آسیایی و تیم‌ملی نگاه کنند و مشکلات سربازهای ما را حل کنند تا فولاد هم بتواند نماینده شایسته ای برای ایران باشد و از حیثیت کشور دفاع کند. به هر حال شما می‌ دانید که از فصل آینده نتایج تیم ها حاضر در آسیا برای گرفتن سهمیه تعیین کننده است پس چه بهتر است که مسوولین از همین الان به فکر فولاد باشند چون از این بابت هر دو طرف نفع می‌ برند.

مثل فصل گذشته در آسیا قوی ظاهر می‌شویم

شرایط در آسیا فرق می‌ کند اگر فولاد در لیگ نتیجه نگرفته اما مطمئن باشید که برای بازی های آسیایی خیلی تلاش می‌ کند. ما در فصل گذشته در آسیا عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حتی خود ای اف سی هم پس از پایان رقابت های مرحله اول عنوان کرد که فولاد بهترین تیم گروه بوده است پس ما تجربه خوبی در آسیا داریم. با توجه به اینکه در این بازی میزبان هستیم امیدواریم که با حمایت هواداران اولین گام را محکم برداریم.

امیدوارم مردم خوزستان بتوانند نفس بکشند

متاسفانه پس از چند روز بارندگی که هوا در اهواز خوب شده بود، دوباره امروز گردوخاک شد، اصلا نمی‌ توان پیش بینی کرد که در بازی آسیایی ما هوا چطور خواهد بود. خود ما در هفته گذشته به سختی تمرین کردیم مخصوصا در بازی با سپاهان که تقریبا می‌ شود گفت اصلا تمرین نکردیم یا در سالن بودیم یا در گرد و خاک. امیدوارم مسوولین کمکی بکنند تا مردم خوزستان بتوانند یک نفسی بکشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها