کد خبر: ۲۹۷۸۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
دو دروازه‌بان ذخيره سپاهان و ذوب‌آهن در هفته‌هاي اخير که قبل از آغاز مسابقه شانس چنداني براي حضورشان در شهرآورد متصور نبود به شکل جالبي فرصت بازي پيدا کرده و اتفاقا عملکرد درخشاني هم داشتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، شهاب گردان و محمدباقر صادقی، هم به این خاطر که سال‌ها در ذوب‌آهن و سپاهان رقیب یکدیگر بودند و هم به این دلیل که هر دو دروازه‌بان سابقه بازی در تیم حریف را داشتند می‌توانست یکی از اتفاقات ویژه پنجاه و سومین شهرآورد اصفهان را رقم بزند.

با این حال، قبل از بازی به نظر نمی‌رسید که این دو نفر شانسی برای بازی داشته باشند و پیش‌بینی می‌شد که رحمان احمدی و محمدرشید مظاهری حراست از دروازه‌ها را در شهرآورد به عهده داشته باشند.

نیمی از این پیش‌بینی درست از آب درآمد و رحمان طبق روال چند هفته اخیر در چارچوب دروازه سپاهان قرار گرفت. در سوی مقابل اما یحیی گل‌محمدی در تصمیمی غیرمنتظره صادقی را جایگزین مظاهری در ترکیب ذوب‌آهن کرد.

هرچند تقابل محمدباقر با رحمان به این دلیل که صادقی در ابتدای لیگ دوازدهم جایگزین احمدی در سپاهان شده بود هم در نوع خود جالب بود اما اتفاق جالب‌تر وقتی افتاد که با اخراج رحمان زمینه برای ورود شهاب به زمین مسابقه فراهم شد تا در روزی که کمتر کسی برای گردان شانس بازی قائل بود او هم فرصت رویارویی با تیم سابقش را پیدا کند. جالب آنکه هر دو دروازه‌بان از فرصتی که نصیبشان شد به بهترین نحو استفاده کرده و در شهرآورد عملکرد درخشانی داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها