کد خبر: ۲۹۷۷۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ مهاجم پرسپوليس گفت: «هيچ بازيکني از گلزني بدش نمي آيد و همه دوست دارند براي تيمشان گلزني کنند.»
مهدي طارمي در رابطه با شرايط پرسپوليس پيش از ديدار با لخويا اظهار داشت: «شرايط ما خيلي خوب است و تمرينات خوبي را تا روز بازي پشت خواهيم گذاشت. تمام بازيکنان هم قسم شده اند تا نماينده خوبي براي فوتبال ايران باشيم. مي خواهيم در اولين گام لخويا را شکست دهيم.»
وي ادامه داد: «باور کنيد شرايط پرسپوليس خيلي خوب است. ما در ليگ خوب بازي مي کنيم و واقعا حريف را تحت فشار قرار مي دهيم اما نمي دانم که چرا به گل نمي رسيم. در همين بازي با صباي قم ديديد که 90 دقيقه روي دروازه صبا توپ ريختيم و حمله کرديم اما نتوانستيم گلزني کنيم. اين مشکل را بايد هر چه سريعتر حل کنيم. ما به خصوص در 2 بازي مقابل پديده و صبا فوق العاده بازي کرديم اما توپهايمان به خاطر بدشانسي گل نشد که البته با اين وجود خدا را شکر پديده را برديم.»
مهاجم پرسپوليس درباره اينکه عدم گلزني اين تيم مرتبط به ضعف مهاجمان است يا خير، تصريح کرد: «من از مطرح شدن اين مساله تعجب مي کنم. هيچ بازيکني از گلزني بدش نمي آيد و همه دوست دارند براي تيمشان گلزني کنند. مطمئن باشيد که اگر موقعيتي به دست مي آوردم، سعي مي کردم آن را تبديل به گل کنم. در همين بازي با صبا ديديد که چند توپ ما گل نشد و دروازه بان صبا چند عکس العمل خيره کننده داشت.»
وي همچنين اضافه کرد: «حتي عباس زاده در 6 قدم به يک توپ ضربه زد که دروازه بان حريف به آن رسيد. من اين حرف ها را قبول ندارم و هيچ مهاجمي دوست ندارد به او لقب گل نزن بدهند. در هر صورت اميدوارم بازي با لخويا آغازي براي پايان بدشانسي هاي ما باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها