کد خبر: ۲۹۷۷۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
ايرنا/ روزنامه 'الوطن' چاب 'مسقط' روز شنبه در مقاله اي به قلم 'زهير ماجد' نويسنده عماني به تشريح ماهيت گروه تروريستي 'داعش' و هدف شکل گيري اين گروه پرداخت و نوشت: داعش ساخته رژيم صهيونيستي با نام عربي است .

اين روزنامه نوشت: تروريستهاي داعش که در ابتدا با لباس افغانستاني ظاهر شدند، با اعمال وحشيانه و غير بشري خود ضربه به ريشه انسانيت زدند و بشريت را به 'سخره' گرفتند، گويا که از زمان مغولها و بربرها به زمان ما وارد شده اند و از نظر افکار و اعمال بيشتر به آنها شبيه هستند.
زهير ماجد افزود: اينها همان دشمناني هستند که رژيم صهيونيستي البته با شيوه سرکش و خاص 'عبري' تشکيل داده و تنها يک نام عربي براي آنها گذاشته که اصلا در هيچ شرايطي، شباهتي به اعراب و مسلمانان ندارند، بلکه اسلام و مسلمانان، قربانيان اين گروه تروريستي شده اند.
وي اضافه کرد: اين گروه تروريستي اصلا براي قتل و کشتار مسلمانان به منطقه و جهان وارد شدند و ما شاهد جنگ هاي خشن و ارتکاب جناياتي از سوي آنها بوديم که به شيوه هاي مختلفي همچون مثله کردن، سربريدن با شمشير و زنده سوزاندن انسان ها به اجرا درآمده است.
او نوشت: چرا همه جنگ هاي اين گروه در هر کجاي جهان تنها عليه مسلمانان صورت گرفته، در حالي که اسرائيل دشمن اصلي اسلام است.
اين نويسنده عماني با طرح اين پرسش که چرا گروه داعش، رژيم ساختگي اسرائيل را در حملات خود فراموش کرده است، افزود: گروه داعش با هيچ نام انساني و بشري که در زمان ما زندگي مي کند، قابل شناسايي نيست.
گروه تروريستي داعش با اشغال مناطقي از سوريه و عراق دست به جنايات متعددي عليه ساکنان مسلمان و غير مسلمان اين مناطق زده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها