کد خبر: ۲۹۷۷۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
کد 17 و 117 سامانه اعلام و رفع خرابي تلفن از سوم اسفند امسال به 20117 تغيير مي کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، حسن متقي- مدير کل طرح و مهندسي شرکت مخابرات استان تهران - با اعلام اين مطلب گفت: مشترکين استان تهران و البرز براي اعلام و رفع خرابي تلفن ثابت خود بايد با شماره 20117 تماس بگيرند و شماره تلفن خراب خود را به اين سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابي تلفن آنان اقدام شود.

وي افزود: پاسخگويي به مشترکان در زمينه رفع خرابي تلفن از طريق سامانه 20117 سيستم پاسخگويي مکانيزه در تمام مراکز مخابرات استان تهران و البرز فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز مي توانند شماره تلفن خراب خود را از طريق تماس تلفن يا سايت اينترنتي www.tct.ir به سيستم اعلام کنند.

همچنين در صورت بروز خرابي تلفن در هر نقطه از شهر تهران، امکان اعلام خرابي از طريق شماره تلفن 20117 وجود دارد.

متقي خاطر نشان کرد: هر مشترک قبل از تماس با 20117 براي اعلام خرابي تلفن بايد از سالم بودن دستگاه تلفن و سيم کشي داخل ساختمان اطمينان پيدا کند.

وي با بيان اينکه رفع خرابي داخلي تلفن وظيفه شرکت مخابرات محسوب نمي شود، گفت: در صورتيکه خرابي تلفن بعد از گذشت 24 ساعت برطرف نشد مشترکين مي توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه يا با شماره تلفن 2090 واحد ارتباط مردمي شرکت مخابرات استان تهران تماس بگيرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها