کد خبر: ۲۹۷۳۹۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
کوچک کردن انگیزه قتل به یک مساله پیش پا افتاده چیزیست که وجدان عمومی پذیرای آن نیست و با منطق نیز سازگار نیست.
به گزارش پایگاه 598،سرویس دینی جام نیوز به نقل از واشینگتن تایمز (washingtontimes)، تنها نماینده مسلمان کنگره آمریکا دلیل قتل سه دانشجوی مسلمان را نفرت از اسلام عنوان کرد.  

 

بر پایه این گزارش، «کیث الیسون» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان که به عنوان نخستین مسلمان پای به کنگره آمریکا گذاشت معتقد است که تنفر از اسلام و اسلام هراسی در آمریکا روز به روز دامنه گسترده تری پیدا می کند. به اعتقاد او کشته شدن سه دانشجوی مسلمان نیز از مصادیق تنفر مذهبی است.

 

این نماینده مسلمان در واکنش به گزارش پلیس که قتل این سه دانشجو را به دلیل اختلافات شخصی بر سر پارکینگ عنوان کرده گفت: «کوچک کردن انگیزه قتل به یک مساله پیش پا افتاده چیزیست که وجدان عمومی پذیرای آن نیست و با منطق نیز سازگار نیست».

 

نماینده کنگره آمریکا افزود: «این خیلی اهمیت دارد که همگان اعتراف کنند که آنچه که در "چپل هیل" اتفاق افتاد یک حادثه معمولی نبود. مردم باید بفهمند که تروریست یک مشکل مربوط به مسلمانان نیست و هر کسی با هر دین مذهبی می تواند دست به ترور دیگران بزند».

 

به اعتقاد الیسون، درک صحیح از خشونت هایی که علیه مسلمانان انجام می شود می تواند کمک شایانی به جلوگیری از حوادث مشابه داشته باشد.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها