کد خبر: ۲۹۷۳۷۴
زمان انتشار: ۱۷:۲۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
‌ ‌مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اميدوارم فردا، روز پايان تمام بدشانسي هاي ما باشد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان، اظهارکرد: امیدوارم فردا روزی باشد که به تمام بدشانسی های ما پایان دهد و روزی باشد که مشکلات داوری مانند بازی های گذشته، مانع از کسب امتیاز ما نشود، هرچند که اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و بسیاری از این اشتباهات هم غیرعمدی است.

وی افزود: متاسفانه با توجه به این که خیلی از این اشتباهات در دقایق ابتدایی به وجود آمده است، باعث می‌شود که تیم تمرکزش را از دست بدهد و تا حدودی اسیر شود، هر چند تیم ما در نیمه دوم شکل تیمی‌اش را پیدا کرده است ولی به هر حال تیمی که عقب می‌افتد خود به خود دچار استرس می‌شود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی‌اش از تیم ملوان، گفت: ملوان تیم خوبی است و در سه بازی گذشته‌اش توانسته هفت امتیاز به دست آورد. فیلم‌های بازی این تیم را مقابل پرسپولیس و راه آهن آنالیز و نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کرده‌ایم و می‌توان گفت شناخت کاملی از عملکرد فنی آقای کریمی داشته و با تاکتیک‌های او تقریبا آشنایی داریم و امیدوارم از این آشنایی و آنالیزی که از این تیم داشته‌ایم، بتوانیم سه امتیاز بازی خانگی را به دست آوریم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه پس از چندین هفته، بازی فردا جزو معدود بازی هایی است که بیشتر بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و سیف اللهی تنها بازیکنی است که نمی‌تواند به میدان برود.

پورموسوی درباره کارت گرفتن های بسیار سیف اللهی، گفت: او کمی جوان است و دچار استرس می‌شود. برخی بازیکنان نمی‌توانند روی اعصاب خودشان مسلط باشند. سیف اللهی اگر بتواند روی اعصابش مسلط باشد، باتوجه به توانایی فنی‌ای که دارد می‌تواند جزو بازیکنان خوب فوتبال ما شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این گفته ویسی که «تیم در نیم فصل دوم دچار استرس شده است» آیا برای رفع این موضوع برنامه‌ای اندیشیده شده تا تیم بیشتر از این امتیاز از دست ندهد؟ خاطر نشان کرد: دو روز قبل از بازی تیم را به اردو بردیم و روی مسایل روحی روانی بازیکنان خیلی تاکید داشتیم و در حال کار نیز هستیم. در بازی فردا هم اگر بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم، نسبت به تعداد بازی‌های نیم فصل اول تا این جای مسابقات، امتیاز بیشتری کسب کرده‌ایم.

مدیر رسانه ای تیم استقلال خوزستان درباره عدم حضور ویسی در نشست خبری گفت: بابت عدم حضور ویسی عذرخواهی می کنم. او با توجه به این که امروز فینال مسابقات پیشکسوتان آب خوزستان بود به دعوت هیات فوتبال استان در آن جا حضور پیدا کرد و نتوانست به نشست بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها