کد خبر: ۲۹۷۳۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۲۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
اميرحسين فشنگچي اين فصل در خيلي از بازي ها درگير مصدوميت بوده و نتوانسته پيکان را آنطور که بايد و شايد همراهي کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، فشنگچی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: مصدومیتم بهتر است اما هنوز کامل خوب نشده ام فکر کنم به زودی بتوانم نرم دویی را شروع کنم.

او در مورد مصدومیت متعددش در این فصل ادامه داد: فکر کنم من را چشم می‌ زنند. انشالله بتوانم برگردم و با گلزنی دورانی را که غیبت داشتم را جبران کنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد شد که بازی های پشت سر هم به پیکان فشار نیاورد پاسخ داد: ما آنقدر بازی کردیم که دو هفته استراحت دادند! فقط تیم ما این طوری پشت سر هم بازی می‌ کرد. به شخصه این 3 بازی حساس را از دست دادم. شاید اگر این فشردگی بازی ها وجود نداشت من هم می‌ توانستم بازی کنم.

هافبک پیکان در مورد بازی های اخیرشان و اینکه خیلی روی آن بحث شده نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر داوری نبود شاید 3 امتیاز همین بازی با نفت را می‌ گرفتیم حالا نمی‌ خواهم تمام تقصیرها را به گردن داوری بیندازم اما در حق ما کم لطفی شده. امیدوارم که اشتباهات داوری دیگر تکرار نشود.

فشنگچی در پایان در مورد عدم نتیجه گیری پیکان در نیم فصل دوم افزود: بازی های ما خیلی سخت بود تیم خیلی بزرگی داریم و مربیان و بازیکنان مان خوب هستند حالا چون یکی، دو بازی نتیجه نگرفته ایم نمی‌ شود گفت بد کار می‌ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها