کد خبر: ۲۹۷۲۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کيهان/ با آشکار شدن هرچه بيشتر حقايق درباره شکست اسرائيل در جنگ اخير، نتايج تحقيقات مختلف حاکي از کاهش آمار صهيونيست‌هايي است که اسرائيل را پيروز جنگ غزه مي‌دانستند.

به گزارش روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارنوت، بر اساس نتايج تحقيقات صورت گرفته در جريان جنگ 51 روزه اخير در غزه و مقايسه آن با تحقيقات صورت گرفته در هفته جاري توسط موسسه مطالعات امنيت داخلي، مي‌توان نتيجه گرفت شمار صهيونيست‌هايي که فکر مي‌کردند ارتش رژيم صهيونيستي برنده جنگ غزه بوده است کاهش چشمگيري داشته و در مقابل، معتقدان به پيروزي حماس افزايش قابل توجهي
پيدا کرده‌اند.
نتايج اين نظرسنجي‌ها که در ميان قشر بزرگسال جامعه صهيونيستي صورت گرفته نشان مي‌دهد در جولاي (تير) سال 2014 يعني در حين جنگ 51 روزه غزه، 71 درصد از اسرائيلي‌ها فکر مي‌کردند که اسرائيل برنده جنگ غزه خواهد بود. يک ماه پس از اين نظرسنجي در تحقيق صورت گرفته ديگري در ماه آگوست 2014، آمار طرفداران اسرائيل به شدت کاهش يافت و به 51 درصد رسيد و اکنون در جديدترين نظرسنجي انجام شده در هفته جاري، آمار طرفداران اسرائيل با کاهش دوباره به 46 درصد رسيده است.
به گزارش خبرگزاري قدس، اين نظرسنجي در حالي است که در جريان جنگ 51 روزه غزه، گروه‌هاي مقاومت فلسطين حملات و بمباران رژيم صهيونيستي در نوار غزه را با شليک گسترده موشک پاسخ داد و خسارت‌هاي بسياري را به اين رژيم وارد کرد. رژيم صهيونيستي در نتيجه جنگ غزه هيچ دستاوردي به دست نياورد و بسياري از مقامات نظامي و سياسي صهيونيست با اذعان به اين موضوع، شکست جنگ غزه را پذيرفته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها