کد خبر: ۲۹۷۱۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
در حالي که راه آهني ها به تازگي دست از اعتصاب کشيدند و براي بازي با پديده مشهد حاضر مي شود اين بار نوبت پديده اي ها شد که به فکر اعتصاب بيفتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، هاشم حسینی در این رابطه گفت: ما از ابتدای فصل 30 تا 50 درصد قرارداد بچه ها را به آنها داده ایم و 3 چک برای تاریخ 10 فروردین، 10 و 12 اردیبهشت نیز به آنها داده ایم. مساله مالی در تیم ما وجود دارد اما نه به آن شکلی که رسانه ها از آن نوشته اند. خارجی های ما قهر نکرده اند، 2 تا از آنها تمرین می کند و فقط ایوانویچ است که تمرین نمی کند و ما آن را به دست کمیته انضباطی باشگاه سپرده ایم، مشکلات مالی داریم اما اینطور نیست که بچه ها سر تمرین آب معدنی نداشته باشند.

او در همین رابطه ادامه داد: ما به بازیکنانی که از اول فصل حضور داشتند بخشی از پولشان را داده ایم اما بازیکنان جدید دقیقا زمانی به تیم ما پیوستند که به مشکلات مالی دچار شدیم و آنها حق دارند که اعتراض کنند ولی به آنها چک داده ایم و به زودی پول به دستشان خواهد رسید.

حسینی در پایان افزود: در این مقطع بدشانسی آورده ایم و به بی پولی خورده ایم، درست نیست که اینطور راجع به تیم ما صحبت کنند. ما استقلالی ها را در کیش شام دعوت کردیم، برای داورانی که به مشهد می آیند همیشه هتل می گیریم و تیم های حریف را به شام یا ناهار دعوت می کنیم. این را بدانید که من به شخصه و همچنین هیات مدیره به دنبال این هستیم که پولی به پدیده تزریق شود و مشکلاتمان به زودی حل شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها