کد خبر: ۲۹۷۰۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
توني کروس، هافبک رئال مادريد مدعي شد که هنوز نتوانسته در رئال مادريد به شرايط آرماني اش برسد و تمام تلاشش براي رسيدن به اين هدف است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، هافبک 25 ساله در تابستان با 30 میلیون یورو از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست و در تمامی بازی‌های لالیگایی رئال به میدان رفته است. کروس، این موضوع که در سیستم 3-3-4 آنچلوتی بیشتر درگیر است و خستگی بیشتری برایش در پی دارد را رد کرد و گفت که در طول چند ماه آینده، به فکر پیشرفت خواهد بود.

او گفت:"فکر نمی‌کنم این فصل بیش از دیگر فصل‌ها دویده باشم ولی انتقال به یک کشور خارجی، تجربه ی جدید بود. باشگاه به من در همه ی سطوح کمک کرد و حالا در ترکیب به خوبی جا افتاده ام. پست من بیشتر دفاعی است ولی پس از 7 ماه به آن عادت کردم و امیدوارم بتوانم به 100 درصد توانایی هایم در رئال برسم. فکر نمی‌کنم با بازگشت لوکا مودریچ، پست و وظایف من تغییر چندانی کند."

کروس همچنین درباره دربی مادرید گفت:" نتیجه ی دربی خیلی بد بود. در طول چند هفته ی اخیر، منفی ترین اتفاق ممکنک بود زیرا در مجموع، جو رختکن خیلی خوب است. مصدومیت‌های زیادی گریبان گیر تیم شده ولی من احساس خیلی خوبی دارم. پیروزی سال گذشته مقابل شالکه اهمیتی ندارد. مهم ترین چیز، صعود به جمع 8 تیم برتر است. بازگشت به آلمان اتفاق خیلی خوبی است ولی این بار به عنوان بازیکن رئال مادرید باز می‌گردم. بازی‌هایم در بایرن را به خاطر دارم. نتایج خوبی در این ورزشگاه گرفتیم. امیدوارم امروز هم این نتایج تکرار شوند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها