کد خبر: ۲۹۷۰۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
مشاور مديرعامل باشگاه پيکان گفت: منصوريان خوشبختانه تجربه لازم براي مربيگري را به دست آورده و بابت پيروزي روز گذشته او مقابل الجيش تبريک مي‌گويم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، بهتاش فریبا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: خدا را شکر با تغییراتی که انجام دادیم تیم بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و عملکرد خوبی داریم. ما 4-3 بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و در هفته 22 هم بازی سختی با فولاد داریم که امیدوارم با پیروزی در این دیدار همراه باشد.

وی در خصوص اینکه سیاوش اکبرپور در دومین روز متوالی در تمرینات حاضر نمی‌شود، گفت:‌من از این موضوع اطلاعی ندارم و کادر فنی باید در مورد آن صحبت کند. من در تمرینات نبودم و چند روزی هم تمرینات تعطیل بود.

مشاور مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به پیروزی نفت مقابل الجیش یادآور شد: جا دارد به علی منصوریان تبریک بگویم. نفت در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت هافبک‌های آنها توپ‌گیر بودند و در خط دفاعی هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند که خوشبختانه توانستند با یک گل به پیروزی برسند. فکر می‌کنم منصوریان تجربه لازم را به دست آورده و از جمله مربیان جوان کشور است که امیدوارم در ادامه لیگ و همچنین مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

فریبا در خصوص اینکه با وجود فشردگی بازی‌های نفت در لیگ اما این تیم از لحاظ بدنی کم نیاورد، گفت: علی منصوریان در بازی‌های لیگ به برخی از بازیکنان خود استراحت داد و به دلیل اینکه جایگاه نفت در رتبه‌های بالای جدول بود این ریسک وجود داشت که آنها انجام بدهند و به نفراتی بازی داد که به نسبت کمتر بازی کرده بودند. به هر حال نفت تیم جوان و تاکتیکی دارد و کادر فنی مجربی هم در این تیم حضور دارد که امیدوارم بتواند در ادامه هم موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها