کد خبر: ۲۹۷۰۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
السد توانست با پيروزي در مرحله پلي آف جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند و در اولين بازي ميهمان اهوازي هاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از " ورزش سه " تیم فوتبال اسد توانست با درخشش خلفان ابراهیم، الوحده امارات شکست دهد و به همراه فولاد خوزستان ، الهلال عربستان و لوکوموتیوازبکستان در یک گروه قرار بگیرد.

همانگونه که دراگان اسکوچیچ علاقه داشت که با تیم الهلال عربستان همگروه شود و همینگونه شد ، بسیاری از طرفداران فولاد وحتی خود فولادی ها دوست داشتند با السد قطر همگروه شوند و انتقام حذف تلخشان را بگیرند.

فولادی ها که توانسته بودند در مرحله گروهی مسابقات فصل قبل به راحتی صعود کنند در مرحله بعد به السد قطر با ستاره ی اسپانیایی اش رائول گونزالس رسیدند.

آنها قبل از دیدار برابر السد جشن قهرمانی خود در لیگ برتر را در تبریز گرفته بودند و می خواستند با یک پیروزی شیرین این مرحله را نیز به سلامت رد کنند.اما اشتباهات کادر فنی وقت به همراه دابل اشتباه سوشا مکانی و حسن جعفری دست در دست هم دادند تا فولاد همان ابتدا با دو گل عقب بیفتند.بعد از آن حملات فولادی ها تنها دوبار به ثمر نشست و باعث حذف فولاد شد.فولاد خوزستان ، فصل قبل تنها تیمی از آسیا بود که بدون باخت این مسابقات را ترک کرده بود.اشتباهات سوشا نه تنها فولاد را از لیگ قهرمانان بلکه نام خودش را نیز از لیست کارلوس کی روش حذف کرد.

حال بعد از آن حذف تلخ ، السد دوباره مهمان اهوازی ها در ورزشگاه آنها که به جهنم غدیر معروف است، شده و باید مقابل فولاد قرار بگیرد ، یک بازی که می تواند بسیار جذاب شود و فولادی ها انتقام فصل قبل را این بار به وسیله ی اسکوچیچ بگیرند.

البته نکته ای که همچنان از آن بازی در ذهن ها مانده است پریدن وسط جیمی جامپ اهوازی دربازی برگشت برابر السد بود که در بدترین شرایط اتفاق افتاد و بازی را به نفع قطری ها پیش برد.فولادی ها به سرعت خود این جیمی جامپ را از زمین بازی بیرون بردند.البته این جیمی جامپ در بازی امسال برابر تراکتور سازی باز نیز از خود رونمایی کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها