کد خبر: ۲۹۷۰۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
مدير رسانه‌اي باشگاه پديده گفت: شايعه اعتصاب بازيکنان اخباري است که يکسري از سايت‌ها منتشر مي‌کنند تا به تيم ضربه بزنند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده درباره شایعه اعتصاب بازیکنان پدیده به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی و تمرین نکردن آنها گفت: دیروز دو بازیکن خارجی ما یکسری مشکلات داشتند که البته در حال حل شدن است اما به هر حال در تیم ما هم مشکلاتی وجود دارد اما این طور نیست که بگوییم بر سر تمرینات آب معدنی برای استفاده بازیکنان وجود ندارد.

وی ادامه داد: این شایعات کذب محض است و همه جور امکانات برای تمرین تیم وجود دارد مگر می‌شود که در تمرین تیمی مثل پدیده که خودمان چندین فروشگاه بزرگ داریم آب معدنی وجود نداشته باشد؟ متاسفانه یکسری از سایت‌های خبری برای مطرح کردن خودشان این شایعات را برای ما می‌سازند تا به ما ضربه بزنند اما مدیران باشگاه پدیده در حال تلاش هستند تا این مشکلات حل شود تا به عنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم و از همه بیشتر هم نیاز به کمک مسئولان استان خودمان داریم تا با کمک آنها بخش زیادی از مشکلات حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها