کد خبر: ۲۹۷۰۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
مدافع نفتي هاي تهران اعتقاد دارد حضور تماشاچيان آنها را غافلگير کرده و باعث شده بتوانند راحت تر به پيروزي دست پيدا کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد در مورد این دیدار گفت: فکر کنم همه مردم ایران با این برد خوشحال شدند، ما توانستیم یک سهمیه دیگر به سهمیه های کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اضافه کنیم. بازی که خیلی خوب بود همین جا تشکر می‌ کنم از تماشاگران که ما را غافلگیر کردند. فکر نمی‌ کردم این همه تماشاگر به استادیوم بیایند آنها به ما قوت قلب دادند. خدا را شکر می‌ کنم که شرمنده شان نشدیم و زحماتمان بی حاصل نماند. دست آقایان رحمتی، عنایتی، نصرتی و سایر دوستان و عزیزانی که به استادیوم آمدند درد نکند. از کریم باقری هم تشکر می‌ کنم که به اردو ما آمد و روحیه بخشید.

وقتی از این بازیکن سوال شد فکر نمی‌ کند که کیفیت الجیشی ها زیادی پایین بود پاسخ داد: من که همچنین فکری نمی‌ کنم، الجیش همان کیفیت همیشگی را داشت ولی این تیم نفت بود که اجازه هنرنمایی را به آنها را نداد. الجیش 3، 4 بازیکن خوب داشت که ما را اذیت کردند و فقط قرارداد 2، 3 نفر از آنها به اندازه بودجه نفت بود اما خدا را شکر تیمی که نتیجه گرفت ما بودیم.

بازیکن نفت در مورد اینکه در مرحله گروهی هم می‌ توانند اینچنین نتیجه بگیرند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می‌ کنم استرس ما در این بازی خیلی زیاد بود و مرحله گروهی قطعا شرایط بهتری دارد. در ضمن ما چندین بازیکن باتجربه داریم که می‌ توانند در ادامه راه تجربه شان را به جوان های تیم منتقل کنند تا تیم کاملا یکدست شود.

حمدی نژاد در پایان افزود: تشکر می‌ کنم از همه بازیکنان ایرانی از جمله بچه های سپاهان و فولاد که قبل از بازی به ما زنگ زدند و حمایتشان را اعلام کردند. انشالله بتوانیم در ادامه با کسب پیروزی ها از شرمندگی شان دربیاییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها