کد خبر: ۲۹۶۹۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،حرف‌های محمد حسین نژادفلاح در برنامه نود دوشنبه شب صادقانه و البته کاملا دوپهلو و متناقض بود. قائم مقام باشگاه پرسپولیس از سویی می‌گفت از کادر فنی فعلی با قدرت حمایت می‌کند و از طرف دیگر صراحتا اعلام می‌کرد با برانکو و گزینه‌های دیگر مذاکره کرده و توافق ضمنی مربی کروات را هم گرفته است.

همین اظهارات متناقض دیروز پرسپولیس را در بحران عجیبی فرو برد و حالا جو بی‌اعتمادی نسبت به کادر فنی، بازی حساس با صبای قم را تحت تاثیر قرار داده است به گونه‌ای که به نظر می‌رسد اگر بازیکنان با درخشان یاری کنند و در بازی پنج‌شنبه برنده باشند تغییر در کادر فنی باز هم به تعویق خواهد افتاد اما اگر خلاف این اتفاق رخ دهد باید منتظر نیمکت‌نشینی برانکو و دستیارانش در بازی سه‌شنبه آینده مقابل لخویا باشیم.

هیات‌مدیره نه، قائم مقام تصمیم می‌گیرد

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه همکاری با کادر فعلی در برنامه نود تاکید کرد تصمیم در این خصوص با کمک کمیته فنی و هیات‌مدیره اتخاذ می‌شود اما حالا رییس هیات‌مدیره می‌گوید همه کاره خود نژادفلاح است. جعفر کاشانی می‌گوید: «نمی‌دانم نژاد‌فلاح چه چیزی گفته چون برنامه نود را ندیده‌ام اما تا زمانی که تکلیف باشگاه مشخص نشود نمی‌شود در این خصوص صحبت کرد. به نظر من اگر زودتر تکلیف خصوصی شدن باشگاه مشخص شود جایگاه کمیته فنی، کمیته انضباطی، هیات‌مدیره و… هم در باشگاه معلوم می‌شود.»

وی گفت: «باز هم تأکید می‌کنم درباره تغییرات باید نژادفلاح تصمیم‌ بگیرد اما هر اتفاقی ممکن است در آینده رخ بدهد، هرچند معتقدم نباید زود و با عجله تصمیم گرفت.»

از ناراحتی درخشان تا شایعه استعفای دسته جمعی کادر فنی

محمد حسین نژادفلاح اولین روز کاری‌اش در باشگاه پرسپولیس را خیلی زود آغاز کرد و از ساعت 8 صبح سر کار بود. او که عصر دوشنبه جلسات جداگانه‌ای با محمود خوردبین و حمید درخشان داشت دیروز جلسه دوباره‌ای با آنها برگزار کرد که به نظر می‌رسید نتیجه‌اش می‌توانست در آینده کاری کادر فنی فعلی تاثیر مستقیم داشته باشد. دیروز حوالی ظهر درخشان، عبدی و سپس خوردبین به محل باشگاه رسیدند تا با قائم مقام جلسه‌ای برپا کنند اما چیزی که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت چهره عبوس و درهم حمید درخشان بود که حکایت از ناراحتی او از حرف‌های نژادفلاح در برنامه نود داشت.

ساعتی بعد از حضور این سه نفر در طبقه پنجم باشگاه شایعه شد که ممکن است تمام اعضای کادر فنی فعلی به خاطر اتفاقات اخیر دسته جمعی استعفا دهند و این می‌توانست مقدمات حضور برانکو به جای درخشان را تسهیل کند اما…

با قدرت ادامه می‌دهیم!

بعد از جلسه‌ای که حدود 90 دقیقه طول کشید مشخص شد درخشان و همکارانش فعلا ماندنی شده‌اند. سرمربی پرسپولیس که چهره‌ای نرمال داشت به خبرنگاران گفت: «جلسه خوب و پرمحتوایی را برگزار کردیم و قرار شد با قدرت به کارمان ادامه دهیم.»

وی درباره مذاکره باشگاه با گزینه‌های دیگر گفت: «باشگاه صحبت می‌کند و من به این مقوله وارد نمی‌شوم. تا زمانی که هستیم کارمان را با قدرت انجام می‌دهیم.»
درخشان درباره اینکه آیا تصمیمی برای رفتن دارد یا خیر، گفت: «به بحث‌های فرعی پاسخی نمی‌دهم.»

حسین عبدی هم که قصد داشت خبرنگاران را به سمت درخشان سوق دهد گفت: «ما به کار خود ادامه می‌دهیم.» عبدی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی با صبا روی نیمکت این تیم خواهید نشست، گفت: «مگر قرار است غیر از این اتفاق بیفتد؟»

دقایقی بعد و قبل از شروع تمرین پرسپولیس درخشان در مصاحبه کوتاه دیگری گفت: «همانطور که در برنامه نود دیدید آقای نژادفلاح من را به‌عنوان گزینه اول باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و من کارم را در تیمم ادامه می‌دهم. امروز(دیروز) هم که به باشگاه رفته بودم صحبتی از اولتیماتوم و این حرف‌ها نبود و من برای ارائه برنامه به باشگاه، جلسه داشتم.» درخشان درباره اینکه آیا در بازی با صبا روی نیمکت خواهد نشست گفت: «من سرمربی پرسپولیس هستم و با قدرت کارم را ادامه خواهم داد و به شایعات توجهی ندارم و تا هر وقت که از من بخواهند در باشگاه محبوبم حضور خواهم داشت.»

ما را به آینده دور نبرید!

اما حرف‌های نژادفلاح هم بعد از جلسه با کادر فنی می‌توانست شنیدنی باشد. نژاد‌فلاح پس از پایان جلسه در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد، در جمع خبرنگاران گفت: «قرار بود چه اتفاقی بیافتد؟ کمیته بازی‌های آسیایی را شکل دادیم. هر کدام از ارکان باشگاه نسبت به وظایفی که در لیگ قهرمانی آسیا دارند قرار شد کارشان را انجام دهند و وظایف‌شان را مکتوب اعلام کنند. در این راستا از حمید درخشان، حسین عبدی و محمود خوردبین هم دعوت کردیم تا در جلسه باشند و آنها هم دغدغه‌های فنی خود را در مورد مسائل فنی و به ویژه بازی روز پنج‌شنبه اعلام کردند. قرار شد با قدرت روی نیمکت بنشینند و به کارشان ادامه دهند.»

وی در مورد گزینه‌های مربیگری پرسپولیس که اعلام شده گفت: «هنوز وارد آن مرحله نشدیم که بخواهم گزارشی بدهم تا تصمیمی گرفته شود که آن را بیان کنم. بازی پنج‌شنبه مهم است و نتیجه این بازی برای‌مان اهمیت دارد. برد خوبی مقابل پدیده به دست آوردیم که از بازیکنان خوب تیم سپاسگزارم. از تک تک هواداران می‌خواهم که ما را هم در بازی پنج‌شنبه و هم در بازی‌های آسیایی که سه‌شنبه هفته آینده است حمایت کنند.»

قائم‌مقام پرسپولیس در مورد اینکه امکان دارد بعد از بازی با صبا تغییراتی صورت گیرد و درخشان برکنار شود گفت: «از اصحاب رسانه سپاسگزارم که همواره تیم را حمایت کردند و به تیم توجه دارند اما توقع دارم اصحاب رسانه هم به ما کمک کنند تا از بحران فاصله بگیریم. پرسپولیس شرایط سختی دارد و روزهای دشواری را سپری می‌کند، هیچ کس به اندازه اصحاب رسانه نمی‌تواند برای کنده شدن از بحران به تیم کمک کند. بازیکنان و کادر فنی انگیزه خوبی دارند. از همه می‌خواهم که تیم را به حاشیه نبرند و بازیکنان و کادر فنی کارشان را دنبال کنند. مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره هم تلاش خود را می‌کنند. ما را به آینده دور نبرید. نتیجه بازی روز پنج‌شنبه می‌تواند ما را به گردونه مسابقات برگرداند و شکاف ما را با صدر جدول پر می‌کند.»

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره با برانکو و افشین قطبی گفت: «این تصمیمی نیست که ما بخواهیم درباره آن به صورت فردی و قاطعانه حرف بزنیم اما ما کمیته فنی و هیات‌مدیره داریم و دوستان دیگر صاحب تصمیم هستند و باید نظر آنها را هم جویا باشیم اما برای تغییر کادر فنی صحبتی نشده و ما هنوز به این فکر می‌کنیم که روز پنج‌شنبه یک بازی خوب همراه با یک نتیجه دلخواه به دست بیاوریم تا هواداران از ما راضی باشند تا نتیجه آن را در بازی‌های آسیایی ببینیم.»

تایید مذاکره از سوی برانکو، مالیات 700 میلیونی

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای کوتاه دریافت پیشنهاد از سوی پرسپولیس را تایید کرد و گفت: «من پیشنهاد دارم اما شما می‌دانید که راه طولانی بین دریافت پیشنهاد تا تایید مذاکره وجود دارد.»

برانکو که به خاطر دریافت نکردن پاداش صعود به جام جهانی 2006 از ایران رفت حدود 150 هزار دلار باید بابت مالیات بپردازد که چیزی بالغ بر 500 میلیون تومان خواهد شد.

گفته می‌شود رقم مالیات او با در نظر گرفتن جریمه‌اش چیزی بالغ بر 700 میلیون تومان خواهد شد که احتمالا باشگاه پرسپولیس در صورت همکاری با این مربی آن را تقبل خواهد کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها