کد خبر: ۲۹۶۹۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: از رسانه‌ها می خواهم ما را به آینده دور نبرند. هنوز وارد مرحله‌ای که در مورد کادر فنی گزارش بدهم یا اینکه تصمیمی گرفته باشم نشده‌ایم.
به گزارش پایگاه 598، محمد‌حسین نژاد‌فلاح پس از جلسه در باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد در جمع خبرنگاران گفت: چه اتفاقی قرار بود بیفتد؟ کمیته بازی‌های آسیایی را شکل دادیم. هر کدام از ارکان باشگاه نسبت به وظایفی که در لیگ قهرمانی آسیا دارند قرار شد کارشان را انجام دهند و وظایف‌شان را مکتوب اعلام کنند. در این راستا از حمید درخشان، حسین عبدی و محمود خوردبین هم دعوت کردیم تا در جلسه باشند و آنها هم دغدغه‌های فنی خود را در مورد مسائل فنی و به ویژه بازی روز پنجشنبه اعلام کردند. قرار شد با قدرت روی نیمکت بنشینند و به کارشان ادامه دهند.
وی در مورد گزینه‌های مربیگری پرسپولیس که اعلام شده گفت: هنوز وارد آن مرحله نشدیم که بخواهم گزارشی بدهم تا تصمیمی گرفته شود که آن را بیان کنم. بازی پنجشنبه مهم است و نتیجه این بازی برای‌مان اهمیت دارد. برد خوبی مقابل پدیده به دست آوردیم که از بازیکنان خوب تیم سپاسگزارم. از هواداران مشهدی هم کمال سپاسگزاری را دارم و توقعم این است که هواداران تهرانی هم ما را حمایت کنند و روز پنجشنبه به ورزشگاه بیایند. قبول دارم که تیم باید هوادار را به ورزشگاه بکشاند و سکوها را پر کند اما هوادار هم می‌تواند بر روی تیم تاثیر‌گذار باشد. اینکه چند هزار نفر در ورزشگاه باشند و میلیون‌ها نفر از پای تلویزیون بازی را ببینند روی بازی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و تیم را مصمم‌تر می‌کند. از تک تک هواداران می‌خواهم که ما را حمایت کنند هم در بازی پنجشنبه و هم در بازی‌های آسیایی که چهارشنبه هفته آینده است. هواداران همه باشگاه‌ها بخصوص هواداران خونگرم پرسپولیس با تمام وجود برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند و تیم را کمک کنند.

قائم‌مقام پرسپولیس در مورد اینکه امکان دارد بعد از بازی با صبا تغییراتی صورت گیرد و درخشان برکنار شود گفت: از اصحاب رسانه سپاسگزارم که همواره تیم را حمایت کردند و به تیم توجه دارند اما از آنها هم توقعم این است که اصحاب رسانه هم به ما کمک کنند تا ما از بحران فاصله بگیریم. پرسپولیس شرایط سختی دارد و روزهای دشواری را سپری می‌کند هیچ کس به اندازه اصحاب رسانه نمی‌تواند برای کنده شدن از بحران به تیم کمک کند. بازیکنان و کادر فنی انگیزه خوبی دارند. از همه می‌خواهم که تیم را به حاشیه نبریم و بازیکنان و کادر فنی کارشان را دنبال کنند. مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره هم تلاش خود را می‌کنند. ما را به آینده دور نبرید. نتیجه بازی روز پنجشنبه می‌تواند ما را به گردونه مسابقات برگرداند و شکاف ما را با صدر جدول پر می‌کند.

وی در مورد اینکه در آسیا پرسپولیس می‌تواند نتیجه بگیرد آن هم در حالی که در لیگ برتر نتایج بدی گرفته گفت: باورم غیر از این است. شان پرسپولیس و این کادر فنی و هوادار رده نهم جدول نیست. ما قطعا به صدر جدول برمی‌گردیم البته قهرمانی را از دست داده‌ایم اما تلاش خواهیم کرد تا سهمیه بگیریم. بازی‌های آسیایی هم متفاوت از بازی‌های داخلی است. شما دیدید که تیم ملی در جام جهانی چه بازی‌های ارزشمندی را ارائه کرد و از اعتبار فوتبالی دفاع کرد. بازیکنان ما هم با تمام وجود وارد زمین می‌شوند و تلاش می‌کنند که نتایج خوبی بگیرند. انتظار ما این است که هواداران هم ما را در بازی‌های داخلی و آسیایی حمایت کنند.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها