کد خبر: ۲۹۶۶۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
بازيکنان راه‌آهن در آستانه بازي با پديده اعتصاب را شکستند و از ديروز تمرينات خود را آغاز کردند.
به گزارش پایگاه 598،ابراهیم کریمی بازیکن قدیمی راه‌آهن در خصوص آخرین شرایط این تیم و آغاز تمرینات به "ورزش سه" گفت: اوضاع تیممان که خوب نیست اما اگر تمرین هم نکنیم و در مسابقات حاضر نشویم خیلی زشت است. به هر حال باید بازی کنیم و از آبروی خودمان دفاع کنیم. ما فقط به خاطر آبروی خودمان به تمرینات برگشتیم وگرنه شاید تا آخر فصل 10درصد از پولمان را هم نگیریم. قرار شده بعد از بازی 2درصد از پول هایمان را بدهند. با این وضعیت بیشتر از این هم انتظار نداریم.

او در خصوص بازی با پدیده هم گفت: 2 روز تمرین نکردیم اما باید جلوی پدیده و در زمین خودمان هر چه داریم رو کنیم. دیگر بحث آبرو و شخصیت خودمان در میان است. به خاطر عشقی که به تیم داریم در تمرینات حاضر شدیم. باید جلوی پدیده خوب کار کنیم هر چند که این تیم شرایط خیلی بهتری دارد. فوتبال روی بدش را به ما نشان داده، در نیم فصل دوم 12 بازیکن از تیم ما رفتند و حتی اردو هم نداشتیم.

کریمی در رابطه با روحیه بازیکنان گفت: خودم هر روز با امیر عابدزاده صحبت می‌ کنم و به نظرم یکی از دروازه‌بان های با انگیزه کشورمان است که می‌ تواند در آینده به تیم‌ملی کمک کند. عباس محمدرضایی هم جلوی پدیده انگیزه زیادی دارد چون تیم سابقش است و دوست دارم در این بازی گل بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها