کد خبر: ۲۹۶۶۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
قاسم حدادي فر هافبک موفق ذوب آهن در جمع برترين بازيکنان دو ماه اخير قرار گرفت و در چند بازي اخير براي تيمش عملکرد فوق العاده اي داشته و پاس گل هاي حساسي به بازيکنان تيمش داده.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، با توجه به عملکرد فوق العاده حدادی فر در چند بازی گذشته ذوب آهن انتظار می رود کارلوس کی روش در صورت ادامه فعالیت در تیم ملی دوباره او را دعوت کند.حدادی فر پیش از دربی حساس اصفهان گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

نباید مغرور شویم

اول از همه موفقیت تیم برایم مهم است و دوست دارم ذوب آهن به همین روند ادامه دهد. ما هنوز کاری نکردیم و کارهای سخت مان در بازی های آینده است چون اگر مغرور شویم نمی توانیم نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان و کارد فنی برای بازی های آینده برنامه ریزی کرده اند و ما می خواهیم برای فینال جام حذفی نتیجه بگیریم اما این مساله باعث نمی شود برای کسب سهمیه در لیگ تلاش نکنیم.

مثل همیشه نبودیم

در بازی با استقلال خوزستان مثل همیشه نبودیم اما خداراشکر بردیم. باید در بازی های آینده بهتر کار کنیم و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. ما باید با تمام حواس و تمرکزمان بازی کنیم.بعد از این بازی تمرینات خوبی را برگزار کردیم و برای بازی با سپاهان آماده هستیم.

دربی اصفهان قشنگ می شود

دربی رفت اصفهان قشنگ بود و بازی روز جمعه هم خوب پیش می رود. دربی های اصفهان همیشه خوب بوده و در حال حاضر هم دو تیم آمادگی بالایی دارند و بازی تهاجمی از آب در می آید.امیدوارم این بازی پرگل شود تا هوادارانی که به ورزشگاه می آیند لذت ببرند.

دربی اصفهان حاشیه ندارد

اصلا قرار نیست دربی اصفهان حاشیه داشته باشد. چون بازیکنان دو تیم با هم رفیق هستند و شاید در هفته چند بار همدیگر را ببینند. اکثر بازیکنان 2 تیم با هم رفیق هستند و جنجال و درگیری جایی در این بازی نخواهد داشت. این هفته دیدید که خلعتبری که بازیکن سپاهان است، به رختکن تیم ما آمد و این رفاقت بازیکنان را نشان می دهد. اما همه می دانند او بازیکن سپاهان است و قرار نیسن مشکلی پیش بیاید.

انتظار نداشتم بهترین بازیکن شوم

خیلی خوشحالم که توانستم با نظر کارشناسان جزو بازیکنان برتر ایران قرار بگیرم و همین برایم کافی بود. من انتظار نداشتم که در این نطرسنجی اول شوم و همین برایم کافی بود. اینکه خیلی ها به من لطف دارند و می گویند که نقش زیادی در موفقیت ذوب آهن دارم، برایم بسیار خوشحال کننده است.

فدراسیون پاسپورتم را گرفته

فدراسیون پاسپرتم را خواسته بود و من هم آنرا تحویل دادم اما مشخص نیست که دعوت شوم یا خیر. امیدوارم که این اتفاق بیافتد چون دوست دارم به تیم ملی کشورم خدمت کنم. اما بارها گفتم چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و اعتقاد دارم کی روش باید در تیم ملی بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها