کد خبر: ۲۹۶۶۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
ملواني ها اخيرا با نتايجي که مي‌ گيرند موفق شده اند خودشان را کمي از انتهاي جدول جدا کنند سرمربي اين تيم اميدوار است که اين نتايج ادامه دار باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، فیروز کریمی در مورد پیروزی ملوان مقابل راه‌آهن گفت: بازی خوبی بود هر 2 تیم تیم خوب تاکتیکی و روان بازی کردند، فوتبالی قابل قبول دینامیکی و با سرعتی مناسب به نمایش گذاشته شد. حاصل این فوتبال 4 گل زده و کلی گل نزده بود هر دو تا تیم موقعیت های خیلی خوبی داشتند فوتبالی که راه‌آهن ارائه داد با وجود این همه مشکلات قابل تقدیر است.

او در مورد اینکه فاز هجومی شان تقویت یافته یا خیر ادامه داد: ما اول از همه به فاز دفاعی مان نظم بخشیدیم. ما در مقام بازی ها گل خورده بودیم و این یکی از مشکلات ما بود ولی نسبت به رفع این نقیصه خیلی تلاش کردیم بچه ها هم ممارست کردند اما در فاز هجومی هم پیشرفت داشتیم در همین بازی آخر هم هر 3 گل ما به شیوه های مختلفی به ثمر رسید و این نشان دهنده تنوع تاکتیکی است، گل هایی که به ثمر رسیده کاملا تاکتیکی بود.

سرمربی ملوان در مورد اینکه کمی از شرایط نگران کننده انتهای جدول فاصله گرفته اند نظرش را اینگونه بیان کرد: بچه ها برای اینکه از ته جدول کنده شوند خیلی تلاش کردند، در آن 50 روز تعطیلی 3 تا اردو پشت سر گذاشتیم که خیلی به بچه های ما فشار آمد به همین خاطر جای تقدیر و تشکر دارد. بچه ها واقعا دلواپس این تیم بودند. توفیق نسبی که الان به دست آمده مرهون یک تلاش عمومی در داخل و خارج از زمین است. مسوولان باشگاه هم در تکاپو بودند و همه این ها باعث شد تیم ویژگی هایی پیدا کند وازآن وضعیت خلاصی پیدا کند.

کریمی در پایان در مورد دیدار با استقلال‌خوزستان افزود: این تیم ادامه گر فوتبال بسیار زیبا است. نمایش یک فوتبال اصیل خوزستانی ویژگی این تیم است. این تیم بازیکنان و کادرفنی بسیار قوی ای دارد. همه این ها نوید یک بازی خوب و تماشاگرپسند را می‌ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها